Στο ΒΙΝΤΕΟ που μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, φαίνονται βόμβες μολότοφ που εκτόξευσαν
διαδηλωτές κατά δυνάμεων της αστυνομίας, που είναι παραταγμένες στη λεωφόρο
ΝΑΤΟ. Οι αστυνομικοί προχώρησαν σε χρήση χημικών για να διαλύσουν τους
συγκεντρωμένους.
Σημειώνεται ότι μέσα στην εβδομάδα έγιναν κι άλλες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας
κατά του lockdown στην περιοχή.