[Τούρκοι με στολισμένα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια στο παράθυρο που φτιάχνουν Knödel και Sauerkraut κι οι άλλοι πάνε από κάτω και κάνουν like🤣🤣🤣 και φυσικά βλέποντας τη διαφήμιση καταλαβαίνεις γιατί από εκεί που τις προηγούμενες βδομάδες, είχαν λιγότερους νεκρούς από εμάς, τώρα εκτοξεύθηκαν στα 30.000 κρούσματα και τους 1.000 νεκρούς, ενώ έρχονται και χειρότερα... κανένας στη διαφήμιση δε φοράει μάσκα ενώ ο μπάρμπας με τον κοροναϊό βήχει όταν περνάει δίπλα απ' τις Τουρκάλες😂😂😂]
Αίσθηση και εκατοντάδες χιλιάδες κλικ στα κοινωνικά δίκτυα προκάλεσε η διαφήμιση γνωστή αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Γερμανίας, που αναδεικνύει το θέμα της μοναξιάς στις γιορτές, σε συνδυασμό με την καραντίνα εξαιτίας του κορωνοϊού, με πρωταγωνιστές μία οικογένεια Τούρκων μεταναστών, στέλνοντας με αυτόν τον τρόπο και ένα μήνυμα κατά του ρατσισμού.
Σύμφωνα με το σενάριο της διαφήμισης, ο πειθαρχημένος και μοναχικός Γερμανός κ. Schmidt κρατάει αποστάσεις από τους φασαριόζους Τούρκους γείτονές του και ενοχλείται από τα παιχνίδια των παιδιών τους.
Ο κ. Schmidt απορρίπτει αρχικά τον μπακλαβά που του σερβίρει η οικογένεια των μεταναστών.
Αργότερα όμως, όταν αρρωσταίνει από τον κορωνοϊό και μπαίνει σε καραντίνα, τα παιδιά της οικογένειας του ετοιμάζουν εορταστικό γεύμα και του το πηγαίνουν στο σπίτι. Ο ασθενής άνδρας συγκινείται αυτή τη φορά, όταν μέσα στον δίσκο που του άφησαν στην πόρτα του βλέπει μαζί με το γεύμα τον μπακλαβά που του έφεραν.
Η διαφήμιση τελειώνει με τη φράση στα τουρκικά «το καλύτερο πράγμα στον κόσμο είναι να κάνεις φίλους».
Το διαφημιστικός σποτ που φτιάχτηκε για τα Χριστούγεννα, παρακολουθήθηκε εκατοντάδες χιλιάδες φορές στα κοινωνικά μέσα και έλαβε χιλιάδες likes [ΔΕ: Μόνο; Περίεργο! Οι ηλίθιοι είναι εκατομμύρια😝😝] μέσα σε δύο ημέρες.