Οι Μπακς γνώρισαν την ήττα από τους Χιτ στο Μαϊάμι με 119-108 - Πρώτο φετινό
triple double για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
Στο χθεσινό ματς κόντρα επίσης στους Χιτ στο Μαϊάμι οι Μπακς ήταν το λιγότερο
απολαυστικοί, καθώς όχι μόνο κέρδισαν με 144-96, αλλά έκαναν ρεκόρ τριπόντων
σε όλο το NBA.
Σήμερα όλοι περίμεναν διαφορετικό παιχνίδι, καθώς αναμενόταν η αντίδραση των
φιναλίστ των περσινών τελικών. Μια αντίδραση που υπήρξε με σημαιοφόρο τον
Ντράγκιτς και που τους έφερε τη νίκη παρότι βρέθηκαν πίσω στην τρίτη περίοδο
ακόμα και 17 πόντους. Με μια φοβερή τέταρτη περίοδο όμως έφτασαν στη νίκη με
119-108.
Μια νίκη που τους φέρνει στο 2-2, ενώ τα... ελάφια έπεσαν στο 2-3.
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν ξεκίνησε καλά στο ματς, ωστόσο στην 3η περίοδο
ήταν ασταμάτητος. Και τρίποντα πέτυχε και συνεχόμενα καρφώματα έκανε και στο
τέλος πέτυχε το πρώτο του φετινό triple double. Όμως αυτο δεν έφτανε για τα
«Ελάφια»
Πρώτος σκόρερ για τους νικητές ήταν ο εξαιρετικός Ντράγκιτς με τον Σλοβένο να
πετυχαίνει 26 πόντους και τον ακολούθησαν οι Αντεμπάγιο με 22 και 10 ασίστ και
Χίρο με 20. Για τους ηττημένους ο Γιάννης με 26 πόντους ήταν πρώτος σκόρερ
πετυχαίνοντας και το πρώτο του φετινό triple double με 13 ριμπάουντ και 10
ασίστ, ενώ θετικός ήταν και ο ΝτιΒιντσέντζο με 15.
Πηγη:gazzetta.gr