"Μπορεί να βγάλαμε το κεφάλι μας από το στόμα της τίγρης αλλά η Τουρκία εξακολουθεί να έχει μια στρατηγική επιβολής. Και γι’ αυτό δεν υπάρχει περιθώριο για κάποιον έντιμο συμβιβασμό ή μια λύση win-win" γράφει ο Γ. Πρετεντέρης στα ΝΕΑ:
κλικ στη φώτο για μεγέθυνση