27 Ιανουαρίου 2021

ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ😝😝Μάριον Μιχελιδάκη: Έχω δεχθεί στην εκπομπή μου σεξιστική συμπεριφορά από πολιτικό

Η Μάριον Μιχελιδάκη παραδέχθηκε σε συνέντευξη της στην ΕΡΤ ότι έχει δεχθεί σεξιστική επίθεση από πολιτικό στο παρελθόν. "Μου έχει συμβεί στο παρελθόν μία ή δύο φορές σε πολιτικές κουβέντες να διαπιστώσω ότι υπήρξε κάποια προσέγγιση λίγο σεξιστική στη λογική του ότι από τη μια δεν μου αρέσει που μου κάνεις μια ερώτηση και με στριμώχνεις και από την άλλη εγώ θα απευθυνθώ στον άντρα συμπαρουσιαστή που είναι ακόμη πιο προσβλητικό" είπε η Μάριον Μιχελιδάκη και συνέχισε: Ήταν την εποχή της Χρυσής Αυγής ήταν τα πράγματα πολύ τεντωμένα και τεταμένα, ήταν μια δύσκολη στιγμή, προσπαθώντας να αποφύγει την απάντηση το γύρισε και απευθύνθηκε στον συνάδελφο μου", τόνισε η Μάριον Μιχελιδάκη αποκαλύπτοντας και ότι έχει δεχθεί φλερτ on air.