20 Ιανουαρίου 2021

📺Βουλή: Η απίστευτη ατάκα του Μητσοτάκη στον Βελόπουλο για την... πεθερά του

Η συζήτηση σήμερα στη Βουλή του νομοσχεδίου «Καθορισμός του εύρους της αιγιαλίτιδας ζώνης στη θαλάσσια περιοχή του Ιονίου και των Ιονίων Νήσων μέχρι το Ακρωτήριο Ταίναρο της Πελοποννήσου»,  δεν είχε μόνο κόντρες, αφού μια ατάκα του Κυριάκου Μητσοτάκη για τον Κυριάκο Βελόπουλο προκάλεσε γέλια στην αίθουσα.

"Θα σας πω με λύπη μου κ. πρωθυπουργέ ότι δεν γίνεστε πειστικοί γιατί λέτε μισές αλήθειες. Και με τον τρόπο αυτό δεν μπορείτε να ασκήσετε πολιτική. Έχω εδώ μια επιστολή του πρωθυπουργού στην πρόεδρο της Κομισιόν σε σχέση με τα εμβόλια, στην οποία αναφέρει χαρακτηριστικά: «…αν και δεν θα καταστήσουμε τον εμβολιασμό υποχρεωτικό ή προαπαιτούμενο, όποιος εμβολιαστεί θα είναι ελεύθερος να ταξιδέψει αμέσως». Δηλαδή, κύριε πρωθυπουργέ τελικά καθίσταται υποχρεωτικός ο εμβολιασμός; Και αν κάποιος, ας πούμε, έχει ένα υποκείμενο νόσημα που του απαγορεύει να εμβολιαστεί θα τον κλείσουμε μέσα στο σπίτι του; Δεν θα μπορούν να πάνε να δουν το παιδί τους σε μια άλλη χώρα; Εγώ έχω συγγενείς στη Γερμανία, τα πεθερικά μένουν εκεί. Οι γονείς της γυναίκας μου μένουν εκεί. Τι θα γίνει, δεν μπορούν να έρθουν στην Ελλάδα αυτοί αν δεν κάνουν το εμβόλιο, ή δεν μπορώ να πάω εγώ να τους δω στη Γερμανία;

Τι γίνεται με το εμβόλιο; Το κάνετε τελικώς υποχρεωτικό; Αν δεν το κάνω δεν θα μπορώ να ταξιδέψω;", είπε ο κ. Βελόπουλος στην πρωτολογία του στη Βουλή.

Δείτε το βίντεο μετά το 8.40


Στην δευτερολογία του ο Κ. Μητσοτακης, απαντώντας πρώτα όπως είθισται στο Κ. Βελοπουλο, είπε χαριτολογώντας πως « η επιθυμία σας να συναντήσετε την πεθερά σας να είναι τόσο έντονη ώστε να ξεπεράσετε τις αναστολές σας για το εμβόλιο!» Ξεκαθάρισε στην συνέχεια «Άλλο το υγειονομικό διαβατήριο άλλο το ψηφιακό πιστοποιητικό. Δεν πρέπει να τα συγχέουμε αυτά τα δυο. Αυτήν τη πραγματικότητα θέλουμε να αντιμετωπίσουμε».