Τη νέα εταιρική ταυτότητα της Pfizer με το ανανεωμένο της λογότυπο, παρουσίασε
στον λογαριασμό του, στο Twitter, ο CEO της φαρμακευτικής εταιρείας, Άλμπερτ
Μπουρλά, εστιάζοντας στις αξίες που την έχουν οδηγήσει, σε όλη τη διάρκεια της
ιστορίας της.
«Μετά από περισσότερα από 170 χρόνια πρόληψης και θεραπείας ασθενειών, η
Pfizer μπήκε σε μια νέα εποχή - μια εποχή που εστιάζουμε εξαιρετικά στην
επιστήμη μας και την αξία που προσφέρουμε στους ασθενείς» ανέφερε αρχικά ο κ.
Μπουρλά.
By uniting transformational technology, cutting-edge science and indomitable human spirit, @Pfizer is pioneering biopharmaceutical innovations to do more than just treat difficult diseases – we’re curing and preventing them.
— AlbertBourla (@AlbertBourla) January 5, 2021
Και συνέχισε: «Στο επιτυχημένο μας λογότυπο, κωδικοποιούμε το DNA της
εταιρείας - την ιστορία και το μέλλον της. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Pfizer
είναι μια ψηφιακή έκφραση της δέσμευσής μας για τη μετασχηματιστική δύναμη της
επιστήμης. Είναι μια δυναμική αντανάκλαση του σκοπού μας. Η νέα ταυτότητα της
εταιρείας μας, ερμηνεύει τον έλικα του DNA - του κώδικα και τη μηχανής της
ανθρώπινης προοπτικής. Είναι ένα σαφές μήνυμα ότι η νέα Pfizer πρόκειται να
τολμήσει πιο θαρραλέα, να ερευνήσει πιο βαθιά και να υποστηρίξει πιο
παθιασμένα για να κάνει πραγματικότητα αυτό που κάποτε ήταν αδιανόητο».
Encoded within a successful emblem is a company’s DNA – its history, its future. @Pfizer’s new corporate brand identity is a digital-first expression of our commitment to the transformative power of science. It’s a dynamic reflection of our purpose. pic.twitter.com/vNqCgWus4w
— AlbertBourla (@AlbertBourla) January 5, 2021