28 Φεβρουαρίου 2021

«Για την αποκατάσταση της αλήθειας»: Ο Γιώργος Ψάλτου γράφει για τους συμπρωταγωνιστές του στο «Φον Δημητράκης»

Ο ηθοποιός Γιώργος Ψάλτου, δύο ημέρες μετά την εμφάνισή του στην πρωινή εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» στην οποία μίλησε ανοιχτά για την βίαιη συμπεριφορά, που σύμφωνα με την καταγγελία του, δεχόταν από τον Πέτρο Φιλιππίδη κατά τη διάρκεια της θεατρικής παράστασης «Φον Δημητράκης», με μια ανάρτηση στο Facebook, θέλησε να μιλήσει για τους συναδέλφους του, συμπρωταγωνιστές του στην παράσταση.

Όπως ο ίδιος αναφέρει, η ανάρτηση αυτή έρχεται «για να αποκαταστήσει την αλήθεια» και απαντήσει στην κριτική που δέχονται συνάδελφοί του «για το αν έκαναν κάτι για να αποτρέψουν την κακοποίηση που δέχτηκε στη συγκεκριμένη παράσταση».

Ο Γιώργος Ψάλτου γράφει:

«Ενημερώθηκα ότι έχει ξεκινήσει από χθες μια δημόσια συζήτηση, κυρίως στα social media, για το αν οι συνάδελφοί μου έκαναν κάτι για να αποτρέψουν την κακοποίηση που δέχτηκα στη συγκεκριμένη παράσταση.

Θα ήθελα λοιπόν να βάλω τα πράγματα στη θέση τους για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και παρερμηνείες των όσων είπα.

Προς όλους όσοι έσπευσαν να δηλώσουν τη συμπαράστασή τους στο πρόσωπό μου (και τους ευχαριστώ από καρδιάς!) θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η όποια κατηγορία αφορά τη συμπεριφορά του καταγγελλόμενου και μόνο. Δυστυχώς, ήταν πολύ δύσκολο για εμένα να επικοινωνήσω αυτό που μου συνέβαινε ακόμα και προς τους συναδέλφους μου.