"Το καθήκον της μνήμης είναι η ηθική στάση της δημοκρατίας απέναντι σε εκείνο που δεν πρέπει να λησμονηθεί. Ολοκαύτωμα, Γκουλάγκ, τρομοκρατία, Δίδυμοι Πύργοι... Είναι χυδαίο το αίτημα της λήθης για την 17 Νοέμβρη του Κουφοντίνα" γράφει ο Γ. Πρετεντέρης στα ΝΕΑ:
κλικ στη φώτο για μεγέθυνση