Σε ένα πραγμα θα αναφερθώ μόνο... έχει δίκιο ότι η Επιτροπή χρειάζεται αλλαγές... όχι όμως αλλαγές που ονειρεύεται ο ίδιος αφού το θέμα είναι αμιγώς ιατρικό...
Ο ίδιος λέει να γίνει επιτροπή από 5-6 από διαφορετικές ειδικότητες προκειμένου να σπρώξει τον εαυτόν του που μπορεί να είναι κορυφαίος στο αντικείμενό του αλλά η Επιτροπή σίγουρα δεν χρειάζεται Βιολόγο-Γενετιστή με ΜΗΔΕΝ έρευνα στον κοροναϊό.
Η Επιτροπή χρειάζεται λοιμοξιολόγους, επιδημιολόγους ή ειδικούς στη δημόσια υγεία και φυσικά όχι σούργελα όπως την Παγώνη ή τον πλαστικό χειρούργο τηλεμαϊντανό Εξαδάκτυλο (που υποψιάζομαι ότι κατέχουν θέσεις λόγω Προεδρίας σε ιατρικούς συλλόγους).... και φυσικά δεν χρειάζεται ΑΣΧΕΤΟΥΣ παιδιάτρους όπως τη θείτσα Θεοδωρίδου που ε σοβαρό κράτος θα ήταν συνταξιούχος στο σπίτι της και όχι καθηγήτρια
Εκτός από λοιμοξιολόγους και επιδημιολόγους απαραίτητος είναι και ένας πληροφορικάριος ή μαθηματικός ξερω γω για να μην αναγκάζονται οι γιατροί να διαβάζουν και να αναλύουν στατιστικά για τα οποία δεν έχουν ιδέα... εκτός αν νομίζουν ότι επειδή κάνουν μερικές ώρες στατιστική τη βδομάδα στο πρώτο εξάμηνο κατέχουν το αντικείμενο