"Δεν χρωστάει σε κανέναν, δήλωσε ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ. Πολύ σωστά. Κανείς Έλληνας πρωθυπουργός μετά το 1974 δεν χρωστάει κάτι σε κάποιον. Όλοι χρωστούν μόνο στην ψήφο του λαού και στην εμπιστοσύνη της Βουλής" γράφει ο Γ. Πρετεντέρης στο ΒΗΜΑ
κλικ στη φώτο για μεγέθυνση;