Ο χαρακτηρισμός έγινε με αφορμή το απαράδεκτο συμβάν που διαδραματίστηκε κατά την επίσημη επίσκεψη της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και του Σαρλ Μισέλ στην Αγκυρα, όταν η πρόεδρος της Κομισιόν έστεκε όρθια, ενώ οι δύο άνδρες κάθισαν στις καρέκλες τους.
«Διαφωνώ απολύτως με τον Ερντογάν, νομίζω ότι ήταν ανάρμοστη συμπεριφορά, λυπάμαι πολύ για την ταπείνωση που υπέστη η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», είπε ο Ντράγκι κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
«Με αυτούς τους δικτάτορες, ας τους αποκαλέσουμε έτσι, πρέπει να είμαστε σαφείς: Να εκφράζουμε τις διαφορετικές μας απόψεις, αλλά να καταφέρνουμε να συνεργαζόμαστε υπέρ των χωρών μας», πρόσθεσε ο Μάριο Ντράγκι.