Αναστάτωση επικράτησε σε Λύκειο του Αγρινίου, όταν μαθητής που νοσούσε με
κορωνοϊό εμφανίστηκε στο σχολείο, παραβιάζοντας το υγειονομικό πρωτόκολλο.
Όπως μετέδωσε το Mega, ο 16χρονος μαθητής ήταν σε καραντίνα στο σπίτι και
άγνωστους λόγους αποφάσισε να σπάσει τον περιορισμό και να εμφανιστεί στο
σχολείο του.
Αμέσως οι καθηγητές ενημέρωσαν την αστυνομία, η οποία συνέλαβε τον 16χρονο,
ενώ σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του για την παράβαση των μέτρων για τον
κορωνοϊό.
Ερωτηματικό παραμένει τι θα γίνει με γονείς, καθώς υπάρχει ζήτημα αμέλειας
ανηλίκου.