21 Μαΐου 2021

📺Οι ευρωβουλευτές μιλούν για τα έργα υποδομών που έγιναν στην Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια

Με αφορμή την ιστορική επέτειο για τα 40 χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ, σημερινή ΕΕ, το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα δημιούργησε σειρά βίντεο «#40ΕλλάδαΕΕ - Πιο δυνατοί μαζί» με Eλληνες ευρωβουλευτές να καταθέτουν τις απόψεις τους.

Στο 9ο και τελευταίο επεισόδιο με το οποίο ολοκληρώνεται η σειρά #40ΕλλάδαΕΕ, οι ευρωβουλευτές Μαρία Σπυράκη, Δημήτρης Παπαδημούλης, Στέλιος Κυμπουρόπουλος και Εύα Καϊλή, συζητούν για την ανάπτυξη που έχει σημειωθεί στον τομέα των υποδομών τα τελευταία σαράντα χρόνια με εμβληματικά έργα, όπως η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, το μετρό της Αθήνας και τα χιλιάδες χιλιόμετρα εθνικών οδών ανά την Ελλάδα.