Με αφορμή την ιστορική επέτειο για τα 40 χρόνια από την ένταξη της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ, σημερινή ΕΕ, το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα δημιούργησε σειρά βίντεο «#40ΕλλάδαΕΕ - Πιο δυνατοί μαζί» με Eλληνες ευρωβουλευτές να καταθέτουν τις απόψεις τους.
Στο 9ο και τελευταίο επεισόδιο με το οποίο ολοκληρώνεται η σειρά #40ΕλλάδαΕΕ, οι ευρωβουλευτές Μαρία Σπυράκη, Δημήτρης Παπαδημούλης, Στέλιος Κυμπουρόπουλος και Εύα Καϊλή, συζητούν για την ανάπτυξη που έχει σημειωθεί στον τομέα των υποδομών τα τελευταία σαράντα χρόνια με εμβληματικά έργα, όπως η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, το μετρό της Αθήνας και τα χιλιάδες χιλιόμετρα εθνικών οδών ανά την Ελλάδα.