"Η εγκατάλειψη της καταστροφολογίας (αν ισχύει...) θα ήταν η πιο καλή ιδέα του Τσίπρα τα τελευταία 4-5 χρόνια. Κυρίως επειδή καταστρέφει τον ίδιο. Η πολιτική χρειάζεται ιστορία αλλά όχι υστερία. Με εμμονές κάνεις μόνο κουβέντα σε καφενείο" γράφει ο Γ. Πρετεντέρης στα ΝΕΑ: