31 Ιουλίου 2021

📺Στέφανος Ντούσκος ζήτησε στήριξη από την Πολιτεία: «Είμαι 330 ημέρες τον χρόνο μακριά από την οικογένειά μου»

Για τη… δουλειά που έκανε εδώ και χρόνια και που τον οδήγησε στο χρυσό μετάλλιο, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, μίλησε ο Στέφανος Ντούσκος. Την Κυριακή θα φτάσει στην Ελλάδα.

Το πρώτο μετάλλιο για τα ελληνικά χρώματα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, και μάλιστα το χρυσό, κατέκτησε ο Στέφανος Ντούσκος.

Ο Γιαννιώτης «χρυσός» σκιφίστας και η μητέρα του βρέθηκαν στον «αέρα» του Open TV και μίλησαν για το πώς βίωσε ο καθένας από την πλευρά του την τεράστια επιτυχία για τον ελληνικό αθλητισμό.

Παράλληλα, ο Ντούσκος τόνισε πως σήμερα το απόγευμα (31.07.2021 / 19:00) θα αναχωρήσει από το Τόκιο και θα φτάσει το βράδυ της Κυριακής στην Αθήνα, ενώ τη Δευτέρα θα επιστρέψει στα Ιωάννινα με το μετάλλιο στις… αποσκευές.

«Θα ήθελα η Πολιτεία να στηρίζει τους Ολυμπιονίκες. Δεν είναι κάτι εύκολο. Αφιερώνεις όλη σου τη ζωή. Να φανταστείτε, εγώ είμαι 330 ημέρες το χρόνο κλεισμένος στον Σχοινιά. Δεν βλέπω την οικογένεια μου, τους φίλους μου. Κάνω από το πρωί μέχρι το βράδυ… προπόνηση και ύπνο. Αφιερώνω όλη μου τη ζωή για να κατακτήσω αυτό που βλέπετε. Θα ήθελα να με στηρίξει η Πολιτεία με μια δουλειά, όταν τελειώσω από τον αθλητισμό» τόνισε μεταξύ άλλων.