Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι πλατφόρμες της, Facebook Messenger και Workplace
επηρεάστηκαν από την τελευταία διακοπή λειτουργίας
Η εταιρεία Facebook Inc ζήτησε συγγνώμη από τους χρήστες της για μια δίωρη
διακοπή των υπηρεσιών της χθες Παρασκευή, τονίζοντας ότι αυτή προήλθε από μια
ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων, στο δεύτερο περιστατικό μέσα σε μια εβδομάδα
κατάρρευσης του παγκόσμιου συστήματος του τεχνολογικού κολοσσού.
Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι πλατφόρμες της, Facebook Messenger και Workplace
επηρεάστηκαν από την τελευταία διακοπή λειτουργίας.
«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη σε όποιον δεν μπόρεσε να έχει πρόσβαση στα
προϊόντα μας τις τελευταίες δύο ώρες», ανέφερε η εταιρεία. «Διορθώσαμε το
πρόβλημα και όλα θα πρέπει να επανέλθουν στο φυσιολογικό τώρα».
We’re so sorry if you weren’t able to access our products during the last couple of hours. We know how much you depend on us to communicate with one another. We fixed the issue — thanks again for your patience this week.
— Facebook (@Facebook) October 8, 2021
Τη Δευτέρα, ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έκανε λόγο για μια
ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων για τη διακοπή σχεδόν έξι ωρών που εμπόδισε
3,5 δισεκατομμύρια χρήστες της εταιρείας να έχουν πρόσβαση στις εφαρμογές της,
WhatsApp, Instagram και Messenger.
Η διακοπή της Δευτέρας ήταν η μεγαλύτερη που κατέγραψε ποτέ ο εξειδικευμένος
ιστότοπος Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα
στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.