28 Νοεμβρίου 2021

Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν γιατί δεν έχουν αλλάξει οι προϊστάμενοι στο ΣΕΦ... που διορίστηκαν απ΄τον ΣΥΡΙΖΑ

Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, γιατί δεν εχουν αλλάξει οι προϊστάμενοι του ΣΥΡΙΖΑ στο ΣΕΦ!

Συγκεκριμένα, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρωτοβουλία των Τρύφωνα Αλεξιάδη, Θοδωρή Δρίτσα και Θάνου Μωραΐτη, καταγγέλλουν καθυστέρηση στη σύγκληση του Υπηρεσιακού συμβουλίου για την τοποθέτηση Προϊστάμενων των Διευθύνσεων και των Τμημάτων του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας.  

Την ερώτηση 26 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, σχολίασε η Πρόεδρος του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, κ. Χριστίνα Τσιλιγκίρη υπογραμμίζοντας ότι «στις 2 Μαρτίου του 2021 πραγματοποιήθηκε Υπηρεσιακό Συμβούλιο», συμπληρώνοντας πως η Διοίκηση του Σ.Ε.Φ. έχει διατηρήσει τους ίδιους Προϊσταμένους Διευθύνσεων από το 2017 έως και σήμερα. «Μας εγκαλούν, γιατί διατηρήσαμε, εν καιρώ πανδημίας μάλιστα, τους Προϊσταμένους που διόρισε το ίδιο τους το κόμμα. Αλήθεια, ο κ. Τσίπρας γνωρίζει για αυτήν την ερώτηση στη Βουλή. Γιατί, πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία».

Η ερώτηση που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ:

"Σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, η επιλογή των Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων του Οργανισμού γίνεται κατόπιν σύγκλισης Υπηρεσιακού Συμβουλίου, την οποία ακολουθεί σχετική εισήγηση από τον Συντονιστή Διευθυντή και απόφαση από το Διοικητικό Συμβούλιο. Οι υπάλληλοι τοποθετούνται ως Προϊστάμενοι στις αντίστοιχες οργανικές μονάδες με τριετή θητεία και σε περίπτωση που κάποια θέση Προϊσταμένου μένει κενή κατά τη διάρκεια της τριετούς θητείας ή συσταθεί νέα θέση Προϊσταμένου, η πλήρωση της θέσης γίνεται ομοίως κατόπιν σύγκλισης του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, το οποίο επιλέγει τον Προϊστάμενο για το χρονικό διάστημα μέχρι τη λήξη της τριετίας.

Οι τελευταίες τοποθετήσεις Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων πραγματοποιήθηκαν τον Νοέμβριο του 2017, με τη θητεία τους σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας να έχει λήξει τον Νοέμβριο του 2020. Ένα χρόνο μετά την παρέλευση της τριετίας, οι προηγούμενοι υπάλληλοι, που είχαν τοποθετηθεί τον Νοέμβριο του 2017, συνεχίζουν κατά παράβαση του Κανονισμού Λειτουργίας, με ευθύνη της διοίκησης και όχι των ιδίων, να ασκούν τα καθήκοντά τους, καθώς η διοίκηση του Σταδίου δεν έχει συγκαλέσει Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

Οι βουλευτές ερωτούν την αρμόδια Υπουργό:

-     Για ποιο λόγο δεν έχει συγκληθεί, από το Νοέμβριο του 2020,  το Υπηρεσιακό Συμβούλιο στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, ώστε να τοποθετηθούν, εφόσον έχει παρέλθει η τριετής θητεία της προηγούμενης τοποθέτησης, οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων και των Τμημάτων;

-        Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για τη άμεση διευθέτηση όλων των εκκρεμών ζητημάτων, που εκτός από την επιλογή προϊσταμένων διευθύνσεων και τμημάτων του Οργανισμού, περιλαμβάνει πλήθος άλλων αιτημάτων των υπαλλήλων που άπτονται, επί παραδείγματι, της εσωτερικής μετακίνησης τους σε άλλες θέσεις και της υπηρεσιακής αναγνώρισης τίτλου σπουδών;

-        Έχει προβεί η διοίκηση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας σε τοποθέτηση Προϊσταμένου σε Διεύθυνση ή Τμήμα των υπηρεσιών Οργανισμού, χωρίς την προβλεπόμενη από τον Κανονισμό Λειτουργίας σύγκληση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου;"

Η Πρόεδρος του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας κ. Τσιλιγκίρη υπογράμμισε ότι «στις 2 Μαρτίου του 2021 πραγματοποιήθηκε Υπηρεσιακό Συμβούλιο», συμπληρώνοντας πως η Διοίκηση του Σ.Ε.Φ. έχει διατηρήσει τους ίδιους Προϊσταμένους Διευθύνσεων από το 2017 έως και σήμερα.


«Μας εγκαλούν, γιατί διατηρήσαμε, εν καιρώ πανδημίας μάλιστα, τους Προϊσταμένους που διόρισε το ίδιο τους το κόμμα. Αλήθεια, ο κ. Τσίπρας γνωρίζει για αυτήν την ερώτηση στη Βουλή. Γιατί, πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία», τόνισε εμφατικά.

Εν συνεχεία, αναρωτήθηκε αν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ «έχουν ξεχάσει ότι όλη η χώρα ήταν σε αναστολή λειτουργίας. Κυριολεκτικά πρέπει να είναι από άλλη χώρα εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ. Βασικά, μάλλον, πρέπει να είναι από άλλον πλανήτη, γιατί ολόκληρη η Γη περνάει μία από τις μεγαλύτερες πανδημίες ιστορικά. Να τους υπενθυμίσω ότι υπάρχει αναστολή προθεσμιών και λειτουργιών για 11 μήνες λόγω της πανδημίας. Πρώτος στόχος για τη Διοίκησή μας ήταν και είναι να διασφαλίσει την υγεία των εργαζομένων και των ελάχιστων χρηστών του. Κάτι που πετύχαμε στο 100%».

Η κ. Τσιλιγκίρη συνέχισε, λέγοντας ότι «με αυτούς τους προϊσταμένους ο ΣΥΡΙΖΑ διόρισε, και με μόνο το 30% του ανθρώπινου δυναμικού πετύχαμε πλήρη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, άρα και διασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και των χρηστών, ενώ ταυτόχρονα, και ενώ είχαμε 65% μείωση από ιδία έσοδα λόγω της πανδημίας καταφέραμε να “ξυπνήσουμε” το ΣΕΦ, να το βάλουμε σε τροχιά ανάπτυξης, να διαφυλάξουμε τις θέσεις όλων των εργαζομένων για το μέλλον εξασφαλίζοντας νέες εμπορικές συμφωνίες, οι οποίες θα αυξήσουν τα ίδια έσοδα του Σταδίου».

Κατόπιν, η Πρόεδρος του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας ρώτησε προς τους 26 Βουλευτές σχετικά με το «πότε είχε υπογραφεί και πότε είχε λήξει η τελευταία Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, καθώς και για πόσο καιρό επί ΣΥΡΙΖΑ δεν υπήρχε και οι εργαζόμενοι αυτοί ήταν στον αέρα. Η απάντηση είναι απλή. Αυτή η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας υπεγράφη επί δικής μας Διοικήσεως».

«Καλώ λοιπόν όσους υπέγραψαν αυτήν την ερώτηση, να έρθουν οι ίδιοι στο ΣΕΦ και να κάνουμε έναν ανοιχτό διάλογο, αφού πρώτα περπατήσουν μαζί μας στο ΣΕΦ και μαζί με αυτούς τους εργαζομένους που οι ίδιοι απαξιώνουν που οι ίδιοι διόρισαν», κατέληξε χαρακτηριστικά.



Η Πρόεδρος του Δ.Σ Χρσιστίνα Τσιλιγκίρη έδωσε αναλυτικά απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.


Σε απάντηση του με αριθμό Φ8/32131/18-11-2021 εγγράφου σας, σε αναφορικά με ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ, επαγόμεθα τα παρακάτω:

1Η ΕΡΩΤΗΣΗ: Για ποιο λόγο δεν έχει συγκληθεί από το Νοέμβριο του 2020 το Υπηρεσιακό Συμβούλιο στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, ώστε να τοποθετηθούν, εφόσον έχει παρέλθει η τριετής θητεία της προηγούμενης τοποθέτησης, οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων και Τμημάτων;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

1.1.Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, είναι ανεξάρτητο όργανο, το οποίο συνεδρίασε στις 12/3/2021 με θέματα ημερήσιας διάταξης, που ορίσθηκαν από το ίδιο, όπως ορίζει ο νόμος.

Συγκεκριμένα,σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 1, 4 και 6 του άρθρου 103 Συντάγματος τα Υπηρεσιακά Συμβούλια είναι συνταγματικά κατοχυρωμένος θεσμός, που ιδρύθηκε το 1911 προκειμένου να διασφαλισθεί η μονιμότητα και η επαγγελματική αυτονομία των δημόσιων υπαλλήλων. Παράλληλα, η σύνθεση και η λειτουργία Υπηρεσιακού Συμβουλίου προβλέπονται ρητά στις σχετικές διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα.

Από το σύνολο των διατάξεων αυτών προκύπτει ότι θεμέλιος λίθος των Υπηρεσιακών Συμβουλίων είναι η θεσμική και η λειτουργική τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ. Η προσωπική και λειτουργική τους ανεξαρτησία του οργάνου και των μελών του είναι όρος απαράβατος για την πραγμάτωση των σκοπών αυτού του συνταγματικού θεσμού. Στα πλαίσια δε, της λειτουργικής ανεξαρτησίας των Υπηρεσιακών Συμβουλίων είναι και η αυτοτελής σύνταξη της ημερήσιας διάταξης, δηλαδή, των θεμάτων επί των οποίων καλείται να αποφανθεί ή να εισηγηθεί το ανεξάρτητο αυτό όργανο.

Στη συγκεκριμένη δε, περίπτωση, αξίζει να αναφερθεί ότι το Υπηρεσιακό Συμβούλιο συγκαλείται έπειτα από πρόσκληση του Προέδρου (ή του αναπληρωτή του). Ουδεμία δε παρέμβαση, δύναται να ασκηθεί από οποιοδήποτε τρίτο, φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Συνεπώς, δεν επιτρέπεται η καθοιονδήποτε τρόπο παρέμβαση του ΔΣ του ΣΕΦ στη λειτουργία (σύγκληση ή σύνταξη ημερήσιας διάταξης) του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.

1.2. Σύμφωνα με τις παρακάτω διατάξεις, του κανονισμού λειτουργίας ΣΕΦ, η θητεία των τοποθετημένων προϊσταμένων ορίζεται μεν τριετής, όμως δύναται να παρατεθεί νομίμως μέχρι την επανεπιλογή τους ή την τοποθέτηση νέου προϊσταμένου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 54 παράγραφο 4 του Κανονισμού Λειτουργίας του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (η με αριθμό 14487/11.5.1989 Υπουργική Απόφαση – ΦΕΚ Β΄ 346/1989), οι ως Προϊστάμενοι Διευθύνσεων, Τμημάτων και αυτοτελών γραφείων τοποθετούνται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου κατόπιν προηγούμενης επιλογής τους από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο και εισήγηση του Συντονιστή διευθυντή, με τριετή μεν θητεία, ή οποία όμως δύναται να παραταθεί μέχρι την επανεπιλογή ή την τοποθέτηση νέου προϊσταμένου, καθόσον αναφέρεται ρητά ότι:

«54.4 - Όσοι επιλέγονται από το υπηρεσιακό συμβούλιο, τοποθετούνται με εισήγηση του Συντονιστή – διευθυντή και απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σ.Ε.Φ. ως προϊστάμενοι σε αντίστοιχου επιπέδου οργανικές μονάδες για τρία (3) έτη. Οι τοποθετούμενοι ως προϊστάμενοι εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους ως την επανεπιλογή τους ή τη τοποθέτηση νέου προϊστάμενου».

1.3. Καμία νέα απόφαση επιλογής προϊσταμένων του ανεξάρτητου Υπηρεσιακού Συμβουλίου ούτε φυσικά συνακόλουθη αντίστοιχη εισήγηση του Συντονιστή - Διευθυντή περί επανεπιλογής ή τοποθέτησης νέων προϊσταμένων, δεν έχει υποβληθεί στο Δ.Σ. του Σ.Ε.Φ. μέχρι σήμερα. Συνεπώς, είναι συνταγματικά αδύνατη η οποιαδήποτε παρέμβαση του ΔΣ ΣΕΦ στην τοποθέτηση προϊσταμένων.

Σύμφωνα δε με την ως άνω παρ. 4 του άρθρου 54 καθώς και την παράγραφο 2 του άρθρου 56 του Κανονισμού Λειτουργίας Σ.Ε.Φ. :

«2 – Η επιλογή των προϊσταμένων διευθύνσεων, τμημάτων και αυτοτελών γραφείων ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικών θέσεων, γίνεται από το υπηρεσιακό συμβούλιο, με βάση τα στοιχεία του προσωπικού μητρώου κάθε υπαλλήλου. Ιδιαίτερα εκτιμούνται στοιχεία που μαρτυρούν ξεχωριστή ικανότητα, πρωτοβουλία και δραστηριότητα στην υπηρεσία».

προκύπτουν αβίαστα τα παρακάτω συμπεράσματα σχετικά με την τοποθέτηση προϊσταμένων διευθύνσεων, τμημάτων και αυτοτελών γραφείων.

Α. Χρονολογικά προηγείται η απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου, με την οποία επιλέγονται, βάσει ρητών κριτηρίων, οι υπάλληλοι που δύναται να γίνουν προϊστάμενοι. 

Β. Στη συνέχεια ακολουθεί η αντίστοιχη εισήγηση του διευθυντή – συντονιστή για την τοποθέτηση του καθενός επιλεγέντος προϊσταμένου στην αντίστοιχη υπηρεσία, διεύθυνση ή τμήμα.

Γ. Τέλος, η διοικητική διαδικασία τοποθέτησης προΪσταμένων, ολοκληρώνεται με την σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σ.Ε.Φ., η οποία είναι η εκτελεστική πράξη.

1.4. Σε κάθε περίπτωση και όλως επικουρικώς, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη, η σχεδόν ενδεκάμηνη  αναστολή νόμιμων και δικαστικών προθεσμιών λόγω εκτάκτων μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας και συγκεκριμένα κατά την περίοδο από 13.3.2020 μέχρι 25.1.2021 και συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις παρακάτω διατάξεις:

1.- ΦΕΚ Β/833/12.3.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 17733 (άρθρα 1 και  3 παρ.1, α, β).

2.- ΦΕΚ Β/864/15.3.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 18176(άρθρα 1 παρ. 1 α, β και 3 παρ.1 α, β).

3.- ΦΕΚ Β/1.074/27.3.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 21159 (άρθρα 2 παρ 1α,β,  και 4 παρ. 1 α, β).

4.- ΦΕΚ Β/1301/11.4.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 24403 (άρθρα 2 παρ.1 α, β,  και 4 παρ.1, α, β).

5.- ΦΕΚ Β/1588/25.4.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 26804 (άρθρα 2 παρ.1 α, β και 4 παρ. 1 α, β).

6.- ΦΕΚ Β/1857/15.5.2020. Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 30340 (άρθρα 2 παρ.1 α, β,  και  4 παρ. 1 α,

7.- ΦΕΚ Α 104/30.5.2020 ΝΟΜΟΣ 4690/30.5.2020

8.-ΦΕΚ Α 177/15.9.2020 ΝΟΜΟΣ 4722/15.9.2020

9.- ΦΕΚ Β/4709/23.10.2020 Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 67924 (άρθρο 1  με αυξ. αριθμό 4 σελ. 51501 επ.).

10.- ΦΕΚ Β/4829/2.11.2020 Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 69863 (άρθρο 1  με αυξ. αριθμό 4 σελ. 53460 επ.).

12.- ΦΕΚ Β/4899/6.11.2020. Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 71342 (άρθρο 1  με αυξ. αριθμό 4 παρ. 2 α, αα, αβ, και παρ. 5α, αα, αβ).

13.- ΦΕΚ Β/5255/ 28.11.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 76629 (άρθρο 1 με αυξ. αριθμό 4 παρ.  2α , αα, αβ, και παρ. 5α, αα , αβ).

14.- ΦΕΚ Β/5350/5.12.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 78363 (άρθρο 1 με αυξ. αριθμό 4 παρ. 2α, αα, αβ,  και παρ. 5α, αα, αβ).

15.- ΦΕΚ Β/5486/12.12.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 80189 (άρθρο 1 με αυξ. αριθμό 4 παρ. 2α, αα, αβ,  και παρ.5α, αα, αβ).

16.- ΦΕΚ Β/5509/15.12.2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 80588 (άρθρο 1 με αυξ. αριθμό 4 παρ. 2α, αα, αβ,  και παρ.5α, αα, αβ).

17.- ΦΕΚ Β/1/2.1.2021 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.  (άρθρο 1 με αυξ. αριθμό 4 παρ. 2α, αα, αβ,  και παρ.5α, αα, αβ).

18.- ΦΕΚ Β/30/8.1.2021 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 1293 (άρθρο 1 με αυξ. αριθμό 4 παρ. 2α, αα, αβ,  και παρ.5α, αα, αβ).

19.- ΦΕΚ Β/89/16.1.2021 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.: 3060 (άρθρο 1 με αυξ. αριθμό 4 παρ. 2α, αα, αβ,  και παρ.5α, αα, αβ).

Συνεπώς, σε κάθε περίπτωση, η τριετής θητεία των προϊσταμένων παρατάθηκε αντιστοίχως με τις ως άνω παρατάσεις των νόμιμων και διακστικών προθεσμιών

2Η ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για τη άμεση διευθέτηση όλων των εκκρεμών ζητημάτων, που εκτός από την επιλογή προϊσταμένων διευθύνσεων και τμημάτων του Οργανισμού, περιλαμβάνει πλήθος άλλων αιτημάτων των υπαλλήλων που άπτονται, επί παραδείγματι, της εσωτερικής μετακίνησης τους σε άλλες θέσεις και της υπηρεσιακής αναγνώρισης τίτλου σπουδών;

          ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο είναι από το 1911 ανεξάρτητο, συνταγματικά κατοχυρωμένο, όργανο. Συνεπώς, ουδείς δύναται να παρέμβει στο έργο του (βλ. Ανωτέρω νομική ανάλυση υπό στοιχείο 1.1.).

3Η ΕΡΩΤΗΣΗ. Έχει προβεί η διοίκηση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας σε τοποθέτηση Προϊσταμένου σε Διεύθυνση ή Τμήμα των υπηρεσιών Οργανισμού, χωρίς την προβλεπόμενη από τον Κανονισμό Λειτουργίας σύγκληση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

          Όπως αναφέρθηκε ανωτέρω, η τελική εκτελεστή διοικητική πράξη τοποθέτησης προϊσταμένου είναι η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, αφού προηγουμένως έχει τηρηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία ήτοι η επιλογή από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο και η εισήγηση του Συντονιστή Διευθυντή. Όμως, σύμφωνα με το άρθρο 1 εδ. α και β του ν. 3068/2002 το Δημόσιο, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα λοιπά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου έχουν υποχρέωση να συμμορφώνονται χωρίς καθυστέρηση προς τις δικαστικές αποφάσεις και να προβαίνουν σε όλες τις ενέργειες που επιβάλλονται για την εκπλήρωση της υποχρέωσης αυτής και για την εκτέλεση των αποφάσεων. Η ανωτέρω υποχρέωση ισχύει και για τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα, τα οποία ανήκουν εξ ολοκλήρου στο Δημόσιο(άρθρ.4ε παρ.3 ν.3388/2005).

Δικαστικές αποφάσεις κατά την έννοια του προηγούμενου εδαφίου είναι όλες οι αποφάσεις των διοικητικών, πολιτικών, ποινικών και ειδικών δικαστηρίων που παράγουν υποχρέωση συμμόρφωσης ή είναι εκτελεστές κατά τις οικείες δικονομικές διατάξεις και τους όρους που κάθε απόφαση τάσσει.

Κατά την έννοια της πρώτης πιο πάνω διάταξης ως δικαστική απόφαση (που υπόκειται στη διαδικασία του νόμου) νοείται η οριστική καταψηφιστική απόφαση, που έχει εκδοθεί κατά την τακτική ή κάποια ειδική διαδικασία και επιλύει οριστικά τη διαφορά, κατέστη δε τελεσίδικη, παρέχουσα κατά το άρθρο 904 §§ 1, 2α του ΚΠολΔ δυνατότητα αναγκαστικής εκτέλεσης και παράγουσα αντίστοιχη υποχρέωση συμμόρφωσης. 

          Σε εφαρμογή των ως άνω διατάξεων, το Διοικητικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Φ. προέβη σε εκτέλεση της με αρ. 3318/2019 οριστικής απόφασης του Μον. Πρωτ. Πειραιά, η οποία κατέστη τελεσίδικη με την με αρ. 418/2020 απόφαση του Μον. Εφετ. Πειραιά, με την οποία αποφασίσθηκε η επανατοποθέτηση του Δ.Κ. σε θέση προϊσταμένου, ακυρώνοντας προηγούμενη απόφαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του 2017.

Συμπερασματικά, σύμφωνα με όλα τα ανωτέρω:

1. Ουδεμία παράβαση του Κανονισμού λειτουργίας του ΣΕΦ υφίσταται σχετικά με τη συγκρότηση και τη λειτουργία του ανεξάρτητου Υπηρεσιακού Συμβουλίου.

2.  Αντιθέτως, η ερώτηση προκαλεί ουσιώδη ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ παρέμβαση στη λειτουργία του ανεξάρτητου και συνταγματικά κατοχυρωμένου θεσμού του Υπηρεσιακού Συμβουλίου καθόσον ερωτάται και προφανώς επιδιώκεται η θεσμική παρέμβαση του αρμόδιου Υπουργού, στη λειτουργία ενός ανεξάρτητου από το 1911 οργάνου, δηλαδή, του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.

3. Σε κάθε περίπτωση, αποτελεί παγκόσμια κοινοβουλευτική πρωτοτυπία να εγκαλείται, εμμέσως πλην σαφώς, η νέα Διοίκηση ενός φορέα του ευρύτερου δημόσιου τομέα γιατί «τόλμησε» να ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ τους προϊσταμένους, που είχε διορίσει η προηγούμενη Διοίκηση των ερωτώντων!

 Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ