Απαντώντας λοιπόν σε όσα έγραψε ο ευρωβουλευτής στο Twitter, ο υπουργός Ανάπτυξης σημείωσε: «Θα μπορούσατε κύριε ευρωβουλευτά να μας εξηγήσετε που πέσαμε έξω ακριβώς στην Απολιγνιτοποίηση ή στην ακρίβεια; Θα ήθελα πολύ να το ακούσω. Ως προς την πανδημία, τα ημερήσια σημερινά κρούσματα σε όλη την ΕΕ είναι παρόμοια με τα δικά μας… καλή χρονιά».
Ωστόσο, λίγη ώρα αργότερα, ο υπουργός Ανάπτυξης διέγραψε το Tweet του.
Πάντως, ο κ. Κύρτσος συνέχισε σήμερα με αμείωτη ένταση την κριτική του σε βάρος της κυβέρνησης με σειρά tweets:
«Τι συμβαίνει με τη ΔΕΗ; Η κυβέρνηση μείωσε το ποσοστό του Δημοσίου. Ταυτόχρονα όμως απελευθέρωσε μισθούς,μπόνους στελεχών,επανέφερε 13ο,14ο μισθό. Η ΔΕΗ προχωρεί σε αναβολή απολιγνιτοποίησης (Καθημερινή)το διαψεύδει η κυβέρνηση. Τι ισχύει;Ας το μάθουν οι πολίτες που πληρώνουν».
Τι συμβαίνει με τη ΔΕΗ;
— Γιώργος Κύρτσος (@GiorgosKyrtsos) December 30, 2021
Η κυβέρνηση μείωσε το ποσοστό του Δημοσίου.
Ταυτόχρονα όμως απελευθέρωσε μισθούς,μπόνους στελεχών,επανέφερε 13ο,14ο μισθό.
Η ΔΕΗ προχωρεί σε αναβολή απολιγνιτοποίησης (Καθημερινή)το διαψεύδει η κυβέρνηση.
Τι ισχύει;
Ας το μάθουν οι πολίτες που πληρώνουν.
Στα πλαίσια..λιγότερου κράτους δημιουργείται ειδική γραμματεία Προοπτικής,Διερεύνησης.
— Γιώργος Κύρτσος (@GiorgosKyrtsos) December 30, 2021
Το ζήτημα δεν είναι να καλύψουμε,τυπικά,την αδυναμία κάποιων κυβερνητικών στελεχών να κάνουν στρατηγική ανάλυση,
με διορισμούς&δαπάνες,
αλλά να έχουμε ικανά στελέχη να παίρνουν τις αποφάσεις.
Περιμένω από την κυβερνητική ηγεσία να εμφανίσει ολοκληρωμένη στρατηγική αντιμετώπισης της πανδημίας,
— Γιώργος Κύρτσος (@GiorgosKyrtsos) December 30, 2021
η οποία θα αντιμετωπίζει και το χειρότερο σενάριο της εξέλιξής της.
Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για χαλαρότητα και λάθος εκτιμήσεις.