10 Μαΐου 2022

📢ΑΔΩΝΙ Χ@ΣΕ ΜΑΣ!!!!! TO ΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟ FUEL PASS😡😡Αντιπρόεδρος βενζινοπωλών: Οι αυξήσεις στα καύσιμα «έφαγαν» τα 0,15 ευρώ της επιδότησης


[Θυμάστε χθες που έγραφα για brent στα 112 δολ... ε σήμερα, μέσα σε 2 μέρες, έχει πέσει στα 102... 10% πτώση... αν δείτε πτώση τις επόμενες μέρες να μου γράψετε!!! Εδώ τα λαμόγια προαναγγέλλουν αύξηση των διεθνών τιμών και το βαρέλι πέφτει, σιγά μη μειώσουν τα καύσιμα...
Και θα βγει ο Άδωνις να μας πει για κανα πρόστιμο σε κανα βενζινάδικο με νοθευμένη βενζίνη... για πρόστιμα στα ΕΛΠΕ και τον Βαρδινογιάννη που είναι οι υπαίτιοι κουβέντα!!
A ξέχασα... "οι διεθνείς τιμές των βενζινών στη Μεσόγειο (Platt’s σε δολάρια/τόνο) έχουν αυξηθεί και το δολάριο βρίσκεται στα ιστορικά υψηλά της (ισχυρό δολάριο) από το 2003" λένε τα λιμά... εν τω μεταξύ τον χειμώνα του 2016 το δολάριο ήταν ακόμα πιο ψηλά]

Κερδοσκοπικά παιχνίδια των διυλιστηρίων στις τιμές του πετρελαίου κίνησης μετά τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για επιδότηση της τάξεως των 0,15 ευρώ το λίτρο απευθείας στις αντλίες εξανεμίζοντας έτσι την «έκπτωση» στην τιμή του καυσίμου κατήγγειλε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100.3 ο Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων καυσίμων, Γιώργος Ασμάτογλου. 

Όπως είπε η κυβέρνηση και το υπουργείο Ανάπτυξης έχει επιβάλει πλαφόν στο περιθώριο κέρδους των πρατηρίων με βάση τα δεδομένα του 2021.

«Έχουν πολλαπλασιαστεί τα έξοδά μας, τα λειτουργικά μας κόστη, όμως η κερδοφορία μας παραμένει ίδια σε σχέση με το 2021. Ωστόσο, εκτός από τις διεθνείς τιμές του brent, είναι και η τιμή του διυλισμένου προϊόντος σε μετρικούς τόνους για τις χώρες της νοτίου Ευρώπης. Άρα, σε καθημερινή βάση εναρμονίζονται τα διυλιστήρια πάνω σε αυτή την τιμή και σε καθημερινή βάση η πορεία του καυσίμου είναι ανοδική. Όμως, δεν έχει αυξηθεί η τιμή αναλογικά στα πρατήρια σε σχέση με τα διυλιστήρια», επισήμανε ο κ. Ασμάτογλου.


Τόνισε δε ότι η μέση τιμή της βενζίνης στα μεγάλα αστικά κέντρα διαμορφώνεται στα 2,17 ευρώ, όταν στα νησιά φτάνει τα 2,55 ευρώ. «Από αυτό και μόνο φαίνεται ότι τα πρατήρια έχουν απορροφήσει μέρος της αύξησης της διυλιστηριακής τιμής. Και τα πρατήρια δεν παίρνουν από τα διυλιστήρια. Παίρνουν από τις εταιρείες εμπορίας», πρόσθεσε. 

Αναφερόμενος στο πετρέλαιο κίνησης, ο κ. Ασμάτογλου υπογράμμισε ότι η τιμή του βαίνει σε μια ευθεία πορεία και δεν είναι πτωτικό. «Το πετρέλαιο είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης και γι’ αυτό μένει σταθερό. Γιατί η βενζίνη ανεβαίνει διυλιστηριακά; Γιατί υπάρχουν κερδοσκοπικά παιχνίδια πάνω στην πλάτη αυτού του χρηματιστηριακού προϊόντος που λέγεται καύσιμο. Στο πετρέλαιο κίνησης από τότε που δόθηκε η επιδότηση των 0,15 ευρώ, οι δυιληστηριακές τιμές αυξήθηκαν εξανεμίζοντας την έκπτωση», κατέληξε. 

Πηγή: skai.gr