26 Αυγούστου 2022

Πωλήθηκε μετά από 10 χρόνια η πρώτη καινούργια Ferrari στην Ελλάδα -Ποια είναι;


Η πρώτη ολοκαίνουργια Ferrari που ταξινομείται στην Ελλάδα από το 2012 είναι γεγονός και αναμένεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους της χώρας τις επόμενες ημέρες.

Η ταξινόμηση μιας ολοκαίνουργιας Ferrari στη χώρα μας είναι ένα ιδιαίτερα σπάνιο φαινόμενο, κάτι που φαίνεται και από το γεγονός ότι έχει περάσει μια δεκαετία από τότε που ένα μοντέλο της ιταλικής εταιρείας πωλήθηκε ως καινούργιο στην Ελλάδα.

Η ολοκαίνουργια SF90 Stradale που ταξινομήθηκε στις 25 Αυγούστου σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες του carandmotor.gr και πήρε ελληνικές πινακίδες, έρχεται να βάλει τέλος σε αυτό το αρνητικό σερί με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο καθώς πρόκειται για το ισχυρότερο και ένα από τα κορυφαία μοντέλα στη γκάμα της Ferrari που «συνοδεύεται» και από μεγάλους χρόνους αναμονής για την παράδοσή της.

Η SF90 Stradale είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο «ευρείας παραγωγής» της Ferrari και με την παρουσίασή της άνοιξε ένα νέο εξηλεκτρισμένο κεφάλαιο στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας έπειτα από την περιορισμένης παραγωγής full υβριδική LaFerrari που είχε προηγηθεί.



Το supercar από το Maranello παρουσιάστηκε το 2019 και «μοιράζεται» το όνομά του (SF90) με το Formula 1 μονοθέσιο της ιταλικής εταιρείας εκείνης της χρονιάς, με το όνομα να τιμά τα 90α γενέθλια της Scuderia Ferrari, της αγωνιστικής ομάδας των Ιταλών. Όταν παρουσιάστηκε ήταν η ισχυρότερη Ferrari παραγωγής όλων των εποχών.

Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της SF90 Stradale αποτελείται από τέσσερεις συνολικά κινητήρες. Κύρια πηγή ισχύος είναι ένας τετράλιτρος V8 κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο οποίος φέρει δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης και αποδίδει 780 ίππους. Τρία ακόμη ηλεκτρικά μοτέρ δίνουν το «παρών» με τα δύο από αυτά να βρίσκονται στον εμπρός άξονα και το τρίτο πίσω εντός του αυτόματου κιβωτίου.



Συνδυαστικά η απόδοση του συστήματος φτάνει στους 1.000 ίππους και τα 800 Nm ροπής και προσφέρει επιδόσεις που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο της ιταλικής εταιρείας. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,7 δεύτερα και η τελική της ταχύτητα φτάνει στα 340 χλμ./ώρα.

Το σύστημα κίνησης της SF90 Stradale ολοκληρώνεται από μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 7,9 kWh, η οποία προσφέρει στο ιταλικό supercar αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 26 χιλιόμετρα.

Η τιμή της «ελληνικής» SF90 Stradale δεν έχει γίνει γνωστή, ωστόσο στις ευρωπαϊκές αγορές μια καινούργια ξεπερνά τα 530.000 ευρώ, άρα με την υψηλή φορολογία της Ελλάδας, είναι σίγουρο ότι το κόστος της θα προσεγγίζει τα 700.000 ευρώ!