"Είναι ανησυχητικό ότι ο Κάρολος καλείται να βασιλεύει χωρίς τη μαμά του αλλά και χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ. Πρέπει να πάρει τα μέτρα του. Τουλάχιστον ας στείλει τον 007 τώρα που είναι άνεργος να φυλάει το κινητό του Σπίρτζη!" γράφει στα ΝΕΑ ο Γ. Πρετεντέρης:
