Εντάξει μην είμαστε αυστηροί μαζί του... το είπε πάνω στην παραζάλη του αφού τα προηγούμενα 35 λεπτά έτρωγε φάπες από τον Άδωνι...
Ένας δείγμα της ελευθερίας του τύπου όπως την εννοούν στον ΣΥΡΙΖΑ έδωσε σήμερα ο ξάδερφος του Α. Τσίπρα, Γιώργος. Αναφερόμενος στον δημοσιογράφο των FT που έγραψε το άρθρο για τα 7 Οικονομικά Θαύματα του Κόσμου, συμπεριλαμβάνοντας την Ελλάδα του Κ. Μητσοτάκη σε αυτά, είπε ότι είτε πληρώθηκε από την Κυβέρνηση είτε είχε πάρει Ναρκωτικά... ξέρει αυτός αφού προφανώς πληρώνουν ή χορηγούν τζάμπα φούντα σε ΣΥΡΙΖΟσκυλα προκειμένου να κατηγορούν τη χώρα στο Spiegel ή αλλού.
Σχετική ανακοίνωση έβγαλε η ΝΔ:
ΝΔ για Γιώργο Τσίπρα: Ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει «σημαία» κάθε αρνητικό δημοσίευμα
αποσιωπώντας όλα τα θετικά
Αντίδραση της ΝΔ στη θέση που πήρε ο Γιώργος Τσίπρας για θετικό δημοσίευμα των
FT για τη χώρα μας.
Την αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας προκάλεσε δήλωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ
Γιώργου Τσίπρα σε εκπομπή της ΕΡΤ όταν ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης
επικαλέστηκε θετικό δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times για τη χώρα
μας.
Η ανακοίνωση της ΝΔ
«Ο κ. Γ. Τσίπρας κληθείς από τον κ. Α. Γεωργιάδη να σχολιάσει το δημοσίευμα
των Financial Times που χαρακτηρίζει την Ελλάδα σύγχρονο οικονομικό θαύμα,
δήλωσε ότι είτε το δημοσίευμα είναι πληρωμένο από την Κυβέρνηση, είτε ο
αρθρογράφος έχει πάρει ναρκωτικά!
Ο @giorgostsipras σήμερα το πρωί στην @ertnewsofficial επισήμως κατηγόρησε του @FT ότι ο δημοσιογράφος τους που έγραψε το άρθρο για τα 7 Οικονομικά Θαύματα του Κόσμου, ότι είτε πληρώθηκε από την Κυβέρνηση μας είτε είχε πάρει Ναρκωτικά!… pic.twitter.com/y6t2OKKnqx
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) October 9, 2022
»Την ίδια ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει «σημαία» κάθε αρνητικό δημοσίευμα, ακόμη και
fake news για τη χώρα, αποσιωπώντας όλα τα θετικά, χαρακτηρίζει άρθρο μιας από
τις εγκυρότερες εφημερίδες στον κόσμο, ως πληρωμένο από την Κυβέρνηση ή/και
αποτέλεσμα χρήσης ναρκωτικών!
»Ο ΣΥΡΙΖΑ αποδεικνύει για άλλη μια φορά πώς αντιλαμβάνεται τη δημοσιογραφία
και την ελευθεροτυπία! Οτιδήποτε αρνητικό για τη χώρα είναι «ανεξάρτητη
δημοσιογραφία» και γίνεται αντιπολιτευτική σημαία. Οτιδήποτε θετικό
καταγγέλλεται ως πληρωμένο και κατευθυνόμενο. Αυτός ήταν και αυτός εξακολουθεί
να παραμένει ο ΣΥΡΙΖΑ! Τίποτα δεν έμαθε από την εποχή των βοσκοτοπίων και
τίποτα δεν άλλαξε».
Δείτε όλη τη συζήτηση γιατί ο ξάδερφος θα πει "κανατε κοπτοραπτική στις
δηλώσεις μου και τις παραποιήσατε"
