«Θεωρώ ότι αν δεν είμαι μέρος της λύσης είμαι μέρος του προβλήματος, είμαι εδώ για βοηθήσω να βγει ένα πόρισμα. Ένιωσα την ανάγκη να βάλω τον εαυτό μου στην θέση των κοριτσιών. Είμαι πολύ τυχερή γιατί βάζω στενά όρια, δεν είμαι εύκολος άνθρωπος. Θεωρώ ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης είναι πανέξυπνος και χειριστικός» είπε η Εβελίνα Παπούλια καταθέτοντας ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου που δικάζεται ο Πέτρος Φιλιππίδης.
Της Άννας Κανδύλη
Όπως εξήγησε συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 1996-1997, όταν η ίδια έκανε αντικατάσταση σε ηθοποιό φίλη της. «Πρέπει να εξομολογηθώ ότι ήταν πολύ δοτικός κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της πρόβας. Ήταν θετικός μαζί μου και προστατευτικός. Ένιωθα άνετα. Στην πορεία αυτό που είδα ήταν ότι άλλαζε. Μετατοπιζόταν, άλλαζε η κατάσταση. Ήξερα ότι εκείνος με έχει ανάγκη και όχι εγώ» ανέφερε και συμπλήρωσε: «Θα πω το γεγονός που με σόκαρε γιατί δεν το έχω αντιμετωπίσει ξανά στη ζωή μου».
Κάτια Δανδουλάκη για Πέτρο Φιλιππίδη: Δεν κλείνει χωρίς λόγο ένα θέατρο
Φτάνοντας στην περιγραφή του περιστατικού, η Εβελίνα Παπούλια είπε: «Παίζω επί σκηνής και ξαφνικά είναι ο Φιλιππίδης πίσω από τις κουίντες. Έχει κρυφτεί κι έχει κατεβάσει το παντελόνι του και μου επιδεικνύει τα γεννητικά του όργανα. Σοκάρομαι. Προσπαθώ να συνεχίσω να παίζω. Δεν αντέδρασα, δεν είπα τίποτα. Έχει συμβεί άλλη μια φορά με τον ίδιο τρόπο. Ίσως είχε συμβεί και τρίτη».
Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε και σε ακόμη ένα περιστατικό μέσα στο καμαρίνι του. «Το άλλο γεγονός ήταν ότι με φωνάζει στο καμαρίνι και πάω. Μου λέει κάτι περί ανέμων και υδάτων και ξαφνικά με αρπάζει από τη μέση, πάει να μου βάλει χέρι. Τον σπρώχνω, τύπου όμως χαχαχα. Κατάλαβε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει. Την επόμενη μέρα μπήκε στο καμαρίνι μου, του είπα να βγει για να ετοιμαστώ. Μετά ολοκληρώθηκε η συνεργασία. Τώρα συνειδητοποίησα ότι δεν έκανε κάτι παραπάνω επειδή ήταν γνωστό ότι είμαι αντιδραστική και δεν τον έπαιρνε για άλλη αντικατάσταση».
Όπως είπε στη συνέχεια αποκαταστάθηκαν οι σχέσεις τους, καθώς «Αναγνώρισα τη χυδαιότητα του, την εξουσιομανία του, και το ταλέντο του βέβαια. Επαγγελματικά μπορούσαμε να συνεργαστούμε. Συνεργαστήκαμε ξανά στο «Εφάπαξ» και ήταν τέλειος. Αν τον είχα γνωρίσει μόνο εκεί θα σας έλεγα ότι είναι υπέροχος και τι του έκαναν αυτές οι κοπέλες! Μετά από αυτό συνεργαστήκαμε στο «Εκπαιδεύοντας τον Μπάμπη». Εκεί γνώρισα πάλι έναν καινούργιο άνθρωπο. Σε μόνιμη υστερία, έντονος σε όλο το σετ. Γύρω στο 2001-2002. Ήταν σε μια φωνή και σε μια ένταση. Δεν πήγαινε και καλά το σίριαλ. Του είχα συστήσει μια κοπέλα που έψαχνα δουλειά για το ενδυματολογικό. Η κοπέλα όταν ήρθε να τον γνωρίσει, με χαιρέτισε και αυτό τον εκνεύρισε. Την έβρισε σχεδόν, της είπε ότι έπρεπε να χαιρετίσει πρώτα εκείνον! Σοκαρίστηκε η κοπέλα».
Το περιστατικό που διέρρηξε τις σχέσεις των δυο συνέβη όταν επρόκειτο να διδάξουν σε τμήμα θεατρικών σπουδών. «Η τελευταία και καταλυτική φορά ήταν στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ και είπα ότι δεν θα συνεργαστώ ξανά μαζί του. Ο Φιλιππίδης έκανε την παρουσίαση του ανοίγματος αυτού του τμήματος. Μιλούσε με ένα σκηνοθέτη και αρχίζει να με μειώνει. Διάβαζα τα χείλη του. Του είπε «από που κι ως που διδάσκει η Εβελίνα». Γελούσε και με κορόιδευε. Έρχεται εκεί που κάθομαι μόνη μου. Μου λέει γλυκά «τι γίνεται Εβελίνα;». Εγώ τον έβρισα κατά πρόσωπο. Μπαίνουμε στην αίθουσα και άρχισε να πλέκει το εγκώμιο μου! Νομίζω ότι η Παξινού δεν έχει ακούσει τέτοια λόγια! Εκεί τελείωσε για μένα. Είπα δεν θα ξανά συνεργαστώ μαζί του».
Πρόεδρος: Έχετε ακούσει για άλλους συναδέλφους σας;
Μάρτυρας: Είχα ακούσει ότι είχε δείρει, ότι περιφέρει τα γεννητικά του όργανα. Είχα ακούσει το περιστατικό με το αυτοκίνητο και την κοπέλα και είχα πει «τόσο πολύ ξέπεσε».
«Τον Φιλιππίδη δεν μπορούσε να τον ξυπνήσει κανείς. Τον στήριζε μια οικογένεια. Το ταλέντο του στήριζε όχι τον άνθρωπο. Δεν είχαν αντιληφθεί το σημείο που είχε φτάσει η κατάστασή του» ανέφερε η ηθοποιός απαντώντας σχετικά με το ένα ο κατηγορούμενος ήταν ισχυρός στον καλλιτεχνικό χώρο.
enikos.gr