Έγγραφο το οποίο δείχνει «ότι μέχρι τις 22:12 το βράδυ της τραγικής ημέρας του δυστυχήματος στα Τέμπη όλα τα δρομολόγια έγιναν με αυτόματη χάραξη» κατέθεσε στη Βουλή ο Γιώργος Γεραπετρίτης.
Μοναδική εξαίρεση, σύμφωνα με τον ίδιο ήταν το μοιραίο τρένο η χάραξη της διαδρομής του οποίου έγινε χειροκίνητα.
Ειδικότερα, όπως είπε «από το καταγραφικό προκύπτει ότι έως τις 22:12 όλα τα δρομολόγια έγιναν με αυτόματη χάραξη. Το επίμαχο δρομολόγιο που οδήγησε στο τραγικό δυστύχημα έγινε δυστυχώς με χειροκίνητη χάραξη. Και περίπου 2 ώρες μετά το δυστύχημα έγινε δοκιμαστική λειτουργία και διαπιστώθηκε ότι το σύστημα αυτόματης χάραξης λειτουργούσε απόλυτα». Το ίδιο, μάλιστα, νωρίτερα είχε τονίσει και ο πρώην Υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής.
Γεραπετρίτης: Τη μέρα του δυστυχήματος, πριν την επίμαχη αμαξοστοιχία αλλά και μετά, όλα τα δρομολόγια έγιναν με αυτόματη χάραξη – Πέρα από κάθε αμφιβολία, το τοπικό σύστημα λειτουργούσε #Βουλη pic.twitter.com/vt0Rv86Bmb
— ΕΛΛΑΔΑ 24 (@ellada24) March 20, 2023
Ο Υπουργός Επικρατείας υποστήριξε επίσης ότι υπήρχαν ασφαλιστικέ δικλείδες
αλλά αποδείχτηκε ότι δεν αρκούσαν.
Το έγγραφο που κατέθεσε ο Γιώργος Γεραπετρίτης
Το έγγραφο που κατέθεσε ο Γιώργος Γεραπετρίτης
Έγγραφο Γεραπετρίτη: Μέχρι τις 22:12 της ημέρας του δυστυχήματος τα
δρομολόγια εκτελούνται με αυτόματη χάραξη
Έγγραφο Γεραπετρίτη: Μέχρι τις 22:12 της ημέρας του δυστυχήματος τα
δρομολόγια εκτελούνται με αυτόματη χάραξη
Τέλος, σε ότι αφορά την σύμβαση 717 υπογράμμισε ότι μέχρι το 2016 θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί, ωστόσο παραδόθηκαν μόνο οι 17 από τους 52 σταθμούς και «από τους 17 σταθμούς και οι μισοί είχαν κενά με αποτέλεσμα να απαιτηθεί η κατασκευή τους εξ αρχής επι δικών μας ημερών».
Τέλος, σε ότι αφορά την σύμβαση 717 υπογράμμισε ότι μέχρι το 2016 θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί, ωστόσο παραδόθηκαν μόνο οι 17 από τους 52 σταθμούς και «από τους 17 σταθμούς και οι μισοί είχαν κενά με αποτέλεσμα να απαιτηθεί η κατασκευή τους εξ αρχής επι δικών μας ημερών».