Δύο ημέρες μετά το πέναλτι που έκανε στο παιχνίδι με την ΑΕΚ και το οποίο «καταδίκασε» σε ήττα τον Βόλο η ομάδα του Αχιλλέα Μπέου έλυσε το συμβόλαιο του Σλοβάκου στόπερ αφού είχε κάνει πέναλτι και με τη Λαμία!
Ο Βόλος εξέδωσε ανακοίνωση με αιχμές για τον παίκτη.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Βόλος
«H ΠΑΕ Βόλος ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση του συμβολαίου της με τον Ντομινίκ Κρούζλιακ. Δεν του ευχόμαστε καλή συνέχεια, αλλά σίγουρα θα τον θυμόμαστε».