Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θέλησε να επιδείξει την άρτια φυσική και σωματική του κατάσταση, ενδεχομένως όμως να μην ήταν ο κατάλληλος χώρος, για να το κάνει αυτό...
Επίσκεψη στο Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Καλλιθέας, ένα
σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με μαθητές ΑΜΕΑ, πραγματοποίησε το πρωί της
Τετάρτης ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης.
Σκοπός της επίσκεψης του κ. Κασσελάκη ήταν να δει από κοντά τις συνθήκες κάτω
από τις οποίες γίνεται η εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών με
ειδικές δεξιότητες, αλλά και ποιες είναι οι δυσκολίες που μπορεί να
αντιμετωπίζουν.
Συνομιλώντας με το εκπαιδευτικό προσωπικό, φαίνεται να μην μπορούσε να
πιστέψει πως οι περίπου 40 καθηγητές του σχολείου έχουν για γραφείο μία
αίθουσα που χωρά μόλις δέκα άτομα, ενώ υποσχέθηκε διπλασιασμό των υποδομών,
για να μπορούν να είναι όλοι πιο άνετοι στον χώρο εργασίας τους. Έταξε, δε,
καλοριφέρ, air condition και διπλή έκταση στις υποδομές που θα στεγάζουν τις
σχολικές μονάδες.
Ωστόσο, εντύπωση προκάλεσε η είσοδός του στο Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης για ΑΜΕΑ, την οποία έκανε, επιδεικνύοντας την άρτια φυσική και
σωματική του κατάσταση.
Συγκεκεριμένα, όπως φαίνεται και στο 1:06'' του βίντεο που δημοσίευσε στον
προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, τρέχει σε στιλ jogging και κάνει μία
χαρακτηριστική κίνηση, σαν να χορεύει «limbo», κάτω από τα κάγκελα, λίγο πριν
μπει στην αίθουσα των μαθητών με αναπηρία.
Δείτε το βίντεο:
Σημειώνεται ότι «limbo» είναι ο χορός που κάνουν συχνά στο... happy hour οι
Αμερικανοί και άλλοι λαοί στις παραλίες, περνώντας κάτω από πασσάλους και
επιδεικνύοντας την ευλυγισία τους, αλλά με «αντίτιμο», πολλές φορές,
τραυματισμούς στον λαιμό ή τη σπονδυλική τους στήλη.
Στο βίντεο που ανήρτησε ο κ. Κασσελάκης έγραψε: «Αυτό που μετράει είναι η ψυχή
κάθε παιδιού. Να βρίσκεται στο κατάλληλο περιβάλλον ώστε να μπορεί να
αναπτύσσεται. Δείτε στο βίντεο τις συνθήκες που αντίκρισα στο Εργαστήρι
Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Καλλιθέας, ένα σχολείο δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης με μαθητές ΑΜΕΑ. Δείτε πόσα έχουμε να αλλάξουμε. Η σκέψη μου και η
συμπαράστασή μου στο εκπαιδευτικό προσωπικό, τους ήρωες της καθημερινότητας».
Ο Κασσελάκης σε σχολείο για παιδιά ΑμεΑ: «Δεν μπορούμε να βρούμε κατάλληλο χώρο; Θα τρελαθούμε; Θα σας βρω εγώ την επόμενη βδομάδα άμα θέλετε»
«Αυτό που μετράει είναι η ψυχή κάθε παιδιού. Να βρίσκεται στο κατάλληλο
περιβάλλον ώστε να μπορεί να αναπτύσσεται», αναφέρει ο Στέφανος Κασσελάκης
σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αφορμή επίσκεψη που
πραγματοποίησε στο Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Καλλιθέας,
ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με μαθητές ΑμεΑ.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ παραθέτει βίντεο της επίσκεψης του όπου ξεναγήθηκε
στον χώρο και ενημερώθηκε από το προσωπικό για τα προβλήματα που
αντιμετωπίζουν. «Δείξτε πόσα έχουμε να αλλάξουμε», αναφέρει, εκφράζοντας τη
συμπαράστασή του στο εκπαιδευτικό προσωπικό, «τους ήρωες της
καθημερινότητας».
Όλοι εσείς εδώ «είστε στον αγώνα, εδώ πέρα χτίζεται η κοινωνία», ανέφερε
συνομιλώντας με τους εκπαιδευτικούς και νοσηλευτές του Εργαστηρίου κατά την
επίσκεψη του. Ενημερώθηκε για το πρόβλημα στενότητας χώρου τής κτιριακής
υποδομής -«πού να χωρέσετε εδώ μέσα, αυτό είναι για δέκα άτομα», σχολίασε.
«Το κτίριο δεν μπορεί να είναι λειτουργικό με 85 μαθητές», «πρέπει να
υπάρχει περισσότερος χώρος», του είπαν εργαζόμενοι.
«Θέλετε να μου πείτε ότι δεν μπορούμε να βρούμε έναν χώρο, θα τρελαθούμε
τελείως; Θα σας το βρω εγώ την επόμενη εβδομάδα άμα θέλετε», σχολίασε. «Οι
μισθοί που έχουμε τώρα είναι χαμηλότεροι από το 2010», του είπε άλλος
εργαζόμενος, ενώ ενημερώθηκε και για προβλήματα ελλιπούς θέρμανσης του
χώρου.
«Αυτό που μετράει είναι η κάθε ψυχή ενός παιδιού να μπορεί να αναπτύσσεται.
Στα θέματα ανθρωπιάς δεν είναι ο πολλαπλασιασμός ή η πρόσθεση, είναι ο
ελάχιστος κοινός παρανομαστής», είπε.
Όπως φαίνεται στο βίντεο, μια μαθήτρια του Εργαστηρίου εκ μέρους όλων των
μαθητών, έδωσε στον κ. Κασσελάκη ένα γράμμα, στο οποίο του εύχονται «καλή
σταδιοδρομία», με εκείνον να της εύχεται από την πλευρά του να έχει μια
εξαιρετική σταδιοδρομία, προσθέτοντας: «έχεις μπροστά σου ένα λαμπρό
μέλλον».