"Ο Μητσοτάκης ως αρχηγός της παλιάς Δεξιάς ενδιαφέρει μόνο τα υπολείμματα μιας παλιάς Δεξιάς. Ως αρχηγός μιας παράταξης από την Άκρα Δεξιά έως την Κεντροαριστερά ενδιαφέρει περισσότερους και διαφορετικούς"...
ε λέει και καμιά μαλ@κία που και πότε ο Γιάννης όταν βγάζει το ΠΑΣΟΚ από μέσα του και ξεχνάει ότι ο ίδιος ήταν πρώτη μούρη στο άρμα του λαϊκισμού "λεφτά υπάρχουν" όταν ο Καραμανλής έλεγε δεν υπάρχουν... θυμόμαστε όλοι πολύ καλά Γιάννη τι έλεγες στο MEGA το 2008-2009