17 Μαρτίου 2024

Εξάρχεια: Συνελήφθη και ο δεύτερος Σομαλός που είχε αποπειραθεί να βιάσει την 36χρονη


Συνελήφθη από αστυνομικούς της ‘Αμεσης Δράσης σήμερα το απόγευμα στην περιοχή του ‘Αγιου Παντελεήμονα ο 18χρονος που αναζητούνταν για υπόθεση ληστείας και απόπειρας βιασμού μίας 36χρονης στα Εξάρχεια τα ξημερώματα της 29ης Φεβρουαρίου.

Ο 18χρονος οδηγήθηκε στο Τμήμα Ασφαλείας Εξαρχείων όπου εξακριβώθηκε ότι διώκεται με ένταλμα σύλληψης για τα αδικήματα της απόπειρας βιασμού κατά συναυτουργία και της τετελεσμένης ληστείας κατά συναυτουργία, το οποίο εκδόθηκε βάσει της δικογραφίας που σχηματίστηκε στο πλαίσιο εξιχνίασης της υπόθεσης.

Υπενθυμίζεται ότι για την ίδια υπόθεση είχε συλληφθεί στις 10/3 ο συνεργός του 18χρονου ένας 20χρονος, και οι δύο από τη Σομαλία.

Σχετικά με το χρονικό της υπόθεσης, σύμφωνα με την Αστυνομία, τα ξημερώματα της 29-2-2024, οι δύο κατηγορούμενοι αφού εισήλθαν σε διαμέρισμα στα Εξάρχεια, παραβιάζοντας την μπαλκονόπορτα, εντόπισαν την ένοικο, την ακινητοποίησαν και της ζήτησαν να τους παραδώσει τα κοσμήματά της.

Στην συνέχεια, οι δράστες αποπειράθηκαν να προβούν σε πράξεις κατά της γενετήσιας ελευθερίας σε βάρος της ενοίκου. Ωστόσο εκείνη αντιστάθηκε, καλώντας σε βοήθεια και αφού αφαίρεσαν χρηματικό ποσό, τιμαλφή και διάφορα προσωπικά της αντικείμενα, διέφυγαν.

Η συγκλονιστική περιγραφή από την 36χρονη

Σοκάρει η περιγραφή της 36χρονης η οποία έπεσε θύμα ληστείας και απόπειρας βιασμού μέσα στο σπίτι της στα Εξάρχεια. Η νεαρή μίλησε πριν από μερικές ημέρες για απίστευτη αγριότητα των δραστών.

Oι δύο δράστες εισέβαλαν στο διαμέρισμα πρώτου ορόφου στα Εξάρχεια ενώ η 36χρονη κοιμόταν. Με την απειλή μαχαιριού την ακινητοποίησαν και την πίεζαν να αποκαλύψει πού έχει κρυμμένα χρήματα και πολύτιμα αντικείμενα. Άρπαξαν ένα ποσό 1.050 ευρώ, ένα ρολόι χειρός, την τσάντα της όπου είχε και το κινητό της τηλέφωνο.

Όσο ο νεαρός Σομαλός έψαχνε στο διαμέρισμα για χρήματα, ο συνεργός του που κρατούσε ακινητοποιημένη την κοπέλα στο κρεβάτι της, της επιτέθηκε σεξουαλικά.

Η 36χρονη έβαλε τις φωνές και απέτρεψε την σεξουαλική κακοποίηση. «Έρχονται να με ξυπνήσουν, έρχονται μέσα στο δωμάτιο και μου λένε: ‘’πού είναι τα λεφτά; Πού είναι τα λεφτά’’, έλεγα ‘’δεν υπάρχουν λεφτά, ψάξε’’. Μου λέγανε συνέχεια ‘’μη φωνάζεις’’, δεν φώναξα ποτέ. Τους μιλούσα ήρεμα, αυτό τους μπλόκαρε, συζητούσα μαζί τους. Είχαν σαστίσει γιατί απλά συζητούσα μαζί τους. Και οι δύο κρατούσαν κατσαβίδι. Ο ένας ήταν πιο επιθετικός, ο άλλος ήταν πιο…δεν δρούσε στην ουσία, ναι ήταν πιο ήπιος, απλά παρακολουθούσε» λέει η ίδια στο Mega.

Οι περιγραφές της άτυχης κομμώτριας είναι συγκλονιστικές. Όπως λέει, οι δύο ληστές δεν αρκούνται στα χρήματα και κάποια στιγμή επιχειρούν να τη βιάσουν.

Η ίδια αντιστέκεται, χωρίς να χάσει την ψυχραιμία της. «Ήμουν ψύχραιμη και εκείνη την ώρα, με επιβλητικό ύφος του είπα, προσπάθησε να μου κατεβάσει την κουβέρτα και έλεγα ‘’όχι δεν θέλω, δεν θέλω’’ δηλαδή επιβλητικά. Τους μπλόκαρε, το απέφυγα γιατί δεν κλαψούρισα, δεν τους είπα σας παρακαλώ μην με πειράξετε και αυτό πρέπει να βγει», ανέφερε η 36χρονη.

Το κάθε δευτερόλεπτο περνούσε εκείνες τις στιγμές αργά και βασανιστικά για την ίδια. Οι δύο δράστες δείχνουν να μην φοβούνται το παραμικρό. «Αποπειράθηκαν και οι δύο να με βιάσουν, γιατί ειπώθηκε ότι ο ένας μόνο», είπε η γυναίκα.

«Έψαχναν στο στόμα μου για χρυσά δόντια»
Η 36χρονη ξέρει ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν πολύ χειρότερα για την ίδια. Αν, όπως λέει, είχε χρυσά δόντια μέσα στο στόμα της, οι δράστες θα προσπαθούσαν να της τα βγάλουν.

«Αφού τους καθυστέρησα, δεν τους έλεγα που είναι τα χρήματα, αφού τα βρήκα, φεύγοντας, ήρθε μου έπιασε το πιγούνι με το χέρι, με το άλλο του χέρι, μου άνοιξε το στόμα και κοίταξε τα δόντια μου, προφανώς για να δει εάν έχω χρυσό δόντι, οπότε δείχνει ότι θα μου το ξερίζωνε, δηλαδή είναι αδίστακτοι με λίγα λόγια».

Κάμερες ασφαλείας στην περιοχή καταγράφουν τους δύο δράστες στις 04:49 λεπτά τα ξημερώματα και στις 05:30 να παίρνουν το δρόμο της εξόδου από το σπίτι και τη γειτονία των Εξαρχείων.

«Μένω χρόνια μόνη μου, αρκετά χρόνια, μέσα στο κεφάλι μου, έχουν παίξει όλα τα σενάρια τι μπορεί να συμβεί κατά κάποιο τρόπο το μυαλό μου ήταν προετοιμασμένο οπότε έβγαλε κατευθείαν την άμυνα που έπρεπε να βγάλει. Ο κάθε άνθρωπος λειτουργεί διαφορετικά. Εγώ λέω ‘’οκ, μπήκανε, θα γινόταν κάποια στιγμή, είναι προετοιμασμένη, πάμε να το ζήσω, όσο καλύτερα γίνεται», εξήγησε η 36χρονη.