Ο Αλέκσης μπήκε στο αεροπλάνο για Παρίσι νομίζοντας ότι μπαίνει στο σαλόνι του
σπιτιού του κι έτσι όλη η Ελλάδα έμαθε ότι πληρώνει έναν διαφημιστικό κολοσσό
προκειμένου να του κάνει «rebranding», δηλαδή να τον βοηθήσει να αλλάξει
περιτύλιγμα και να παρουσιαστεί ως κάτι διαφορετικό από αυτό που υφιστάμεθα τα
τελευταία 15 χρόνια. Όμως στο αεροπλάνο υπήρχαν και άλλοι επιβάτες και κάποιος
από αυτούς είχε την καλή ιδέα να φωτογραφίσει τον Αλέκση να μελετά το σχετικό
memo.
Η φωτογραφία που κάνει τον γύρο του ίντερνετ έχει γεννήσει πολλές απορίες. Τι
γράφει; Πώς είναι δυνατόν ο Αλέκσης να διαβάζει κάτι που μοιάζει να είναι
γραμμένο στα αγγλικά; Πού βρήκε τα λεφτά να πληρώσει έναν διαφημιστικό κολοσσό
ένας άνθρωπος του οποίου το οικογενειακό εισόδημα δεν ξεπερνά τις
100.000;
Το τελευταίο δεν μπορώ να το απαντήσω, αν και κάποιος που καταφέρνει να
νοικιάσει με 500 ευρώ ένα εξοχικό στο Σούνιο σίγουρα έχει τις
διαπραγματευτικές ικανότητες να ρίξει πολύ χαμηλά οποιαδήποτε τιμή. Για τα δύο
πρώτα όμως η απάντηση είναι στο ντοκουμέντο που σας παρουσιάζω και το οποίο
–σε αντίθεση με τη φωτογραφία– δείχνει πεντακάθαρα και τι γραφεί το memo και
πώς κατάφερε να το διαβάσει ο προηγούμενος ηγέτης της Τζάκρη. Και μπράβο του.
https://www.athensvoice.gr/epikairotita/politiki-oikonomia/843329/rebranding-alexi-tsipra-sholio-tou-manou-voularinou/