18 Απριλίου 2024

📺Ελεονώρα Μελέτη: “Στοχοποιούμαι επειδή είμαι σε ένα ευρωψηφοδέλτιο – Αν δεν ήμουν σε αυτό, οι δικαιωματιστές θα είχαν βγει στους δρόμους” (video)


Αήθεις σεξιστικές επιθέσεις δέχεται η δημοσιογράφος Ελεονώρα Μελέτη τα τελευταία 24ωρα, μετά και την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς της στις ευρωεκλογές με τη Νέα Δημοκρατία, με αφορμή παλαιότερη ανάρτησή της στα social media.

Σύμφωνα με την έκτακτη ανακοίνωση που κοινοποιήθηκε στα Μέσα, τα τηλεοπτικά πρόσωπα που συμμετέχουν στις επικείμενες Ευρωεκλογές ως υποψήφιοι περνούν

Δεδομένου ότι από σήμερα ισχύει ο κανονισμός της περιορισμένης έκθεσης στα ΜΜΕ, η Ελεονώρα Μελέτη βγήκε το πρωί της Πέμπτης μέσω Skype στην εκπομπή της «Mega Καλημέρα» για να αποχαιρετίσει κοινό και συνεργάτες και απάντησε στις επιθέσεις που δέχεται.

«Σεβόμενη τις οδηγίες του περιορισμού βγήκα κι εγώ να σας αποχαιρετήσω, να κάνω το δικό μου άτυπο φινάλε», σημείωσε  η Ελεονώρα Μελέτη.

«Συστήνομαι στον κόσμο μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα, βρίσκομαι στο επίκεντρο μίας επίθεσης που εγώ δεν τη ζω γιατί συμβαίνει σε έναν μικρόκοσμο, δεν φτάνουν σε μένα οι κραδασμοί, δεν τους αντιλαμβάνομαι. Το καταλαβαίνω από μηνύματα συμπαράστασης που δέχομαι. Δεν είναι κάτι που με αγγίζει και με αφορά, μένω στον στόχο μου και αδιαφορώ για οτιδήποτε δεν με αγγίζει και δεν με αφορά.

Σεβαστές οι απόψεις του κόσμου. Ο καθένας έχει τον τρόπο του να τις εκφράζει, τον τρόπο του να εκπροσωπεί τις αρχές, το ήθος του και την ποιότητά του. Καταλαβαίνω ότι αυτή τη στιγμή στοχοποιούμαι πιθανότατα γιατί είμαι σε ένα ευρωψηφοδέλτιο, αν δεν ήμουν στο ευρωψηφοδέλτιο και η επίθεση αυτή γινόταν σε οποιαδήποτε παρουσιάστρια της τηλεόρασης, οι δικαιωματιστές θα είχαν βγει στους δρόμους. Οι ίδιοι δικαιωματιστές ενδεχομένως αυτή τη στιγμή δεν το κάνουν» επεσήμανε.

«Εμείς και πάλι θα χαμογελάμε, γιατί αυτό μας έμαθες. Για εμάς είσαι γενναιόδωρη, αληθινή και εξαιρετική συνεργάτης. Πάντα ένιωθα καταπληκτικά στο πλάι σου, είσαι ένας άνθρωπος για τον οποίο βάζω το χέρι μου στη φωτιά, πάντα ήσουν η ασπίδα μας» ανέφερε η Αφροδίτη Γραμμέλη.

«Σε μία δύσκολη τηλεοπτική χρονιά εγώ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω τον καθένα ξεχωριστά, μου μάθατε πολλά και ήταν χαρά και τιμή μου να συνεργαστώ μαζί σας. Θα κρατήσω αυτές τις πολύ όμορφες στιγμές μέσα στην καρδιά μου, ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα και στον κόσμο.

Αποχαιρετώ στην παρούσα φάση το κοινό και δεν έχω νεότερα ως προς την ανανέωση του τηλεοπτικού μας ραντεβού. Η τηλεόραση θα παραμείνει στη ζωή μου απλά με διαφορετικές συνθήκες. Ραντεβού τον Σεπτέμβρη θα πω εγώ» δήλωσε η Ελεονώρα Μελέτη.