02 Μαΐου 2024

Αδ. Γεωργιάδης για δημοσίευμα ΕΦΣΥΝ: Η φήμη για τις ψήφους που πήρα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα


Την απάντησή του έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, σε δημοσίευμα της ΕΦΣΥΝ, σχετικά με τις ψήφους που πήρες στις εθνικές εκλογές του 2023. 

Συγκεκριμένα, με ανάρτησή του στην πλατφόρμα X, ο κ. Γεωργιάδης, αρχικά, έγραψε: «Το πόσο με αγαπούν οι «φίλοι μου» της Αριστεράς δεν περιγράφεται. Είπα εν τη ρύμη του λόγου μου στη Λέσβο: «δεν είστε μόνον εσείς εκλεγμένοι, είμαστε και εμείς εγώ μόνος μου πήρα 68.000 σταυρούς».

Στη συνέχεια, αναφερόμενος στο δημοσίευμα της εφημερίδας, ανέφερε: «Σήμερα στην Εφημερίδα των Συντακτών, η Κορίνα Βασιλοπούλου μεταξύ των άλλων που είπε για μένα έγραψε: «…έχει δίκιο επί της ουσίας όχι όμως στην ακρίβεια διότι πήρε 63.729 σταυρούς κλπ…». Αγαπητή κα Βασιλοπούλου σας παραθέτω τα επίσημα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών όπου έχω λάβει 67.808 σταυρούς». 

«Θα ήταν κρίμα να διαγράψουμε 4.079 συμπολίτες μου που μου έκαναν την τιμή να με εκλέξουν για πολλοστή φορά βουλευτή τους. Μετά τις εκλογές διαδόθηκε μία φήμη ότι μεταξύ 2019-2023 έχασα πολλές χιλιάδες ψήφων. Η φήμη δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είχα μία ελάχιστη για το ύψος αυτό πτώση μερικών εκατοντάδων σταυρών», συμπλήρωσε ο κ. Γεωργιάδης. 

Τέλος, υπογράμμισε: «Δεσμεύομαι να υπηρετήσω τους συμπολίτες μου με εργατικότητα και ακεραιότητα και την επόμενη φορά να πείσω να με ψηφίσουν και όσοι δεν το έκαναν την προηγουμένη φορά.

Αλλά 67.708 σταυρούς δεν τους λες και λίγους και για μένα είναι τεράστια Τιμή η εμπιστοσύνη τόσων πολλών χιλιάδων ανθρώπων παρά το ότι ο λόγος έχει γωνίες και η πολιτική μου συχνά πολιτικό κόστος για το οποίο κατά κανόνα αδιαφορώ. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα».