08 Μαΐου 2024

📺ΜΑΛ@ΚΙΑ ΔΗΛΑΔΗ;😜😜Τσιτσιπάς: Το να είμαι Έλληνας και να παίζω στους Ολυμπιακούς είναι σαν να τρώω πίτσα στη Ρώμη


Την επιθυμία να βρεθεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες και να εκπροσωπήσει την Ελλάδα εξέφρασε ο Στέφανος Τσιτσιπάς, χαρακτηρίζοντας τη συμμετοχή του στο Παρίσι ως... αποστολή, αλλά μ' έναν ξεχωριστό τρόπο

Στο περιθώριο της παρουσίας του στο τουρνουά της Ρώμης, ο Στέφανος Τσιτσιπάς, λίγο πριν ξεκινήσει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις, σε δηλώσεις του δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ο νεαρός τενίστας χαρακτήρισε ως αποστολή της συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, τονίζοντας πως γι' αυτόν είναι σπουδαίο προνόμιο ν' αγωνιστεί στα γαλλικά courts το καλοκαίρι.

«Είχα επιτυχίες στις δύο πρώτες εβδομάδες της χωμάτινης σεζόν. Η Ρώμη είναι υπέροχη, διότι νιώθω περίπου όπως στο Μόντε Κάρλο. Δεν θέλω να πω περισσότερα, αλλά νιώθω καλά και ελπίζω να μου ταιριάξει όπως κάθε χρόνο. Νομίζω ότι το τένις θα έρθει αν συμβεί αυτό και ότι θα είμαι γεμάτος αναμνήσεις στο τέλος της εβδομάδας», είπε αρχικά για την εκκίνηση του στη χωμάτινη σεζόν και όταν ρωτήθηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες πρόσθσε με νόημα:


«Το να είμαι Έλληνας και να παίζω στους Ολυμπιακούς είναι σαν να τρώω πίτσα στη Ρώμη! Είναι must. Έχω μιλήσει με παίκτες και κάποιοι δεν είναι τόσο ενθουσιασμένοι για τους Ολυμπιακούς. Αλλά για μένα που είμαι από την Ελλάδα είναι αποστολή, εμείς οι Έλληνες είμαστε συνδεδεμένοι με τους Ολυμπιακούς, είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Είναι σπουδαίο προνόμιο για εμένα το να είμαι στους Αγώνες και είμαι ενθουσιασμένος που θα γίνουν στο Παρίσι διότι αυτά τα courts έχουν φέρει κάποιες υπέροχες αναμνήσεις για εμένα, έχω παίξει σε τελικό εκεί. Ελπίζω να πάρω αυτό μαζί μου και να το μεταφέρω στους Ολυμπιακούς Αγώνες».