08 Ιουνίου 2024

Βουλαρίνος-Αποκλειστικό: Ο Κασσελάκης διαψεύδει ότι τον λένε Στέφανο


Πώς να συζητήσεις με κάποιον που δεν έχει τον παραμικρό δισταγμό να ισχυριστεί ότι ποτέ δεν είπε κάτι που τον άκουσες με τα αυτιά σου να λέει λίγες ώρες πριν

Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα στη δημοσιογραφία (αλλά και στη ζωή) είναι να προσπαθείς να συζητήσεις με κάποιον που δεν έχει τον παραμικρό δισταγμό να ισχυριστεί ότι ποτέ δεν είπε κάτι που τον άκουσες με τα αυτιά σου να λέει λίγες ώρες πριν. Δηλαδή με κάποιον σαν τον Στέφανο με τα κολλητά ρούχα, τον οποίο νομίζω πως δεν έχουμε ακόμα απολαύσει σε όλο του το μεγαλείο, πράγμα το οποίο θα συμβεί όταν αναπόφευκτα καταλήξει στον φυσικό του χώρο, αυτό των ριάλιτι. Μέχρι τότε όμως ο ηγέτης της Τζάκρη θα συνεχίσει να κάνει τον πολιτικό και να δίνει συνεντεύξεις οι οποίες σύντομα θα αρχίσουν να πηγαίνουν κάπως έτσι:

- Στα περιουσιακά στοιχεία που εμφανίσατε δεν είδα τα αστακοκάραβα.
- Δεν έχω αστακοκάραβα. 
- Μα, κύριε Κασσελάκη, εσείς είχατε πει ότι έχετε αστακοκάραβα.
- Κι εσείς πιστεύετε ό,τι με ακούτε να λέω; Τέτοια αλαζονεία ούτε ο Μητσοτάκης.
- Τι σχέση έχει η αλαζονεία; Μήπως δεν ξέρετε τι σημαίνει η λέξη;
- Ποιος μίλησε για αλαζονεία;

- Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο πατέρας σας χρωστάει 11 εκατομμύρια στην εφορία.
- Η Νέα Δημοκρατία χρωστάει 400 εκατομμύρια.
- Μπορεί, αλλά δεν είναι κάπως παράξενο που ο πατέρας σας πέρασε στο όνομά σας το σπίτι στις Σπέτσες όταν ήσασταν δύο μηνών;
- Δεν χρωστούσε πάντως 500 εκατομμύρια, όπως η Νέα Δημοκρατία.
- Ρωτάω γιατί κάποιοι κάνουν λόγο για προσπάθεια να αποφύγει να πληρώσει τα χρέη του και μιλούν για «πιστόλιασμα».
- Όπως το «πιστόλιασμα» των 600 εκατομμυρίων που χρωστά η Νέα Δημοκρατία.
- Μα τι σχέση η Νέα Δημοκρατία;
- Ας πληρώσει πρώτα τα 800 εκατομμύρια που χρωστάει και θα δείτε τι σχέση έχει.
- Δεν καταλαβαίνω… μπερδεύτηκα... γιατί μιλούσαμε;
- Για τα 900 εκατομμύρια χρέος της Νέας Δημοκρατίας.
- Α ναι, για τον πατέρα σας.
- Δεν έχω πατέρα.

- Στη συγκέντρωσή σας είχε πολύ λίγο κόσμο.
- Α ναι; Τον κόσμο που ήταν στον τελικό του Conference League τον είδατε; 40.000 κόσμος ήταν.
- Ε, δεν είχαν πάει για σας.
- Έτσι λέτε; Τους ρωτήσατε; Φέρτε μου έναν εδώ τώρα που να λέει ότι δεν πήγε για μένα. Τώρα φέρτε τον.
- Πού να τον βρω τώρα;
- Είδατε; Το ψέμα αποκαλύφθηκε. Νίκησα το ψέμα. Μόνος μου. Εγώ. Ο πιο έντιμος Έλληνας πολιτικός.

- Από αυτό που εμφανίσατε ως πόθεν έσχες σας, λείπει το πόθεν. Δεν λέτε πώς αποκτήσατε τα όσα λέτε ότι έχετε.
- Τα έχω όλα δουλέψει στην Αμερική κι έχω φορολογηθεί εκεί.
- Δεν το αμφισβητώ, αλλά πρέπει να πείτε από πού προέρχονται.
- Σας είπα από την Αμερική και έχω φορολογηθεί εκεί.
-  Φοβάμαι ότι πρέπει να είστε πιο ακριβής.
- Από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και πιο συγκεκριμένα από την πολιτεία της Φλόριντα, όπου κι έχω φορολογηθεί.
- Δεν καταλάβατε, εννοώ…
- Με λέτε χαζό; Εμένα; Που έχω δουλέψει στην Αμερική κι έχω φορολογηθεί εκεί; Μην ξεχνάτε ότι όλοι έχουμε γίνει μάρτυρες της συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών από τους δολοφόνους υπουργούς της Νέας Δημοκρατίας.
- Ε, όχι και δολοφόνοι, είναι πολύ βαρύ.
- Μη βάζετε λόγια στο στόμα μου. Ποτέ δεν τους είπα δολοφόνους. Δωροπόνους τους είπα.
- Μα τι λέτε; Αυτό δεν είναι καν λέξη.
- Βεβαίως και είναι. Την έχω ακούσει. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι πως όταν είπα στη μητέρα μου ότι είμαι ομοφυλόφιλος έκλαψα πολύ. Για ώρες. Όχι όμως τόσο όσο έκλαψα μετά το δυστύχημα των Τεμπών. 

- Βλέπω εδώ ότι μπήκατε στο Google και γράψατε διθυραμβική κριτική στο εστιατόριο που έχετε στις Σπέτσες.
- Ποτέ δεν έκανα κάτι τέτοιο.
- Μα να, εδώ λέει Στέφανος Κασσελάκης.
- Είναι συνωνυμία.
- Έχει φωτογραφία σας.
- Δεν έχω ποτέ στη ζωή μου βγει φωτογραφία και δεν έχω κανένα εστιατόριο στις Σπέτσες. Δεν ξέρω καν πού είναι αυτές οι Πέτσες που λέτε.
- Μα το εμφανίσατε στην παρουσίαση της περιουσιακής σας κατάστασης.
- Δεν έχω περιουσιακή κατάσταση. Αλλά για τα Τέμπη δεν λέτε.

- Πώς κι εσείς, ένας Έλληνας που έζησε τόσα χρόνια στο εξωτερικό, είστε κατά της επιστολικής ψήφου;
- Είμαι απολύτως υπέρ της επιστολικής ψήφου.
- Μα το κόμμα σας την καταψήφισε.
- Αυτό είναι ψέμα. Ποτέ ο ΣΥΡΙΖΑ δεν καταψήφισε την επιστολική ψήφο.
- Μα τι λέτε; Την καταψήφισε μαζί με το ΠΑΟΣΚ.
- Και θα πρέπει να ντρέπεται ο κύριος Ανδρουλάκης που καταψήφισε ένα μέτρο τόσο ωφέλιμο για τους Έλληνες του εξωτερικού.
- Το οποίο καταψήφισε και ο ΣΥΡΙΖΑ.
- Μα τι λέτε; Ξεχνάτε ότι η Νέα Δημοκρατία χρωστάει 1 δισεκατομμύριο και δολοφονεί παιδιά στα Τέμπη; 

- Δεν είναι λίγο περίεργο ένας αρχηγός αριστερού κόμματος να λέει ότι δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική πέρα από τον καπιταλισμό;
- Ποιος το είπε αυτό; Μη μου πείτε, αφήστε με να μαντέψω. Ο Κουτσούμπας ήταν; Σίγουρα ο Κουτσούμπας. Είναι λυπηρό ένα ιστορικό κόμμα όπως το ΚΚΕ, το κόμμα του Μπελογιάννη, του Φλωράκη, της Κανέλλη και τόσων άλλων αγωνιστών, να έχει πρόεδρο έναν συνήγορο του καπιταλισμού.
- Εσείς το είπατε, πριν λίγες μέρες.
- Ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο. Λέτε ψέματα.
- Έχουμε το βίντεο.
- Γιατί υπάρχει άλλη εναλλακτική; Υπάρχει άλλο σύστημα που να λειτουργεί; Πέστε μου εσείς. Περιμένω. Αν βρείτε άλλο σύστημα να το πείτε και σε μένα.
- Εγώ συμφωνώ ότι δεν υπάρχει, αλλά εσείς…
- Α, ώστε πιστεύετε στον καπιταλισμό ε; Αλλά τι να περιμένει κανείς από τα πετσωμένα κανάλια. Δεν μπορώ άλλο να μείνω στην εκπομπή σας. Πάω να καταθέσω στεφάνι στα Τέμπη. Εκεί που οι υπουργοί της Νέας Δημοκρατίας δολοφόνησαν παιδιά και μετά χόρευαν πάνω από τα συντρίμμια, παρ’ ότι το κόμμα τους χρωστάει 1 δισεκατομμύριο. Αντίο.

https://www.athensvoice.gr/epikairotita/politiki-oikonomia/853421/apokleistiko-o-kasselakis-diapseudei-oti-ton-lene-stefano/?utm_source=rss