13 Ιουνίου 2024

📺Πογέτ για ΕΠΟ: Μου έλεγαν «δεν θα πάρεις αυτόν τον παίκτη στην Εθνική, δεν θα παίξεις στο Καραϊσκάκη» [βίντεο]🤣🤦‍♂️


Ο Γκουστάβο Πογέτ αποτελεί παρελθόν από τον πάγκο της Εθνική Ελλάδας εδώ και λίγο καιρό, καθώς η ΕΠΟ δεν ανανέωσε μαζί του μετά τον αποκλεισμό από τη Γεωργία, όπου χάθηκε η ευκαιρία η «γαλανόλευκη» να βρεθεί στο EURO 2024.

Πλέον, ο Ουρουγουανός τεχνικός έχει τη δυνατότητα να μιλήσει ελεύθερα για όσα συνέβαιναν στο... παρασκήνιο με την Ελληνική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου.

Σε συνέντευξή του στους Betarades, οι οποίοι δημοσίευσαν ένα μέρος αυτής, ο Πογέτ ρίχνει τα βέλη του στην ΕΠΟ αποκαλύπτοντας πως επέμβαινε στις επιλογές των διεθνών ποδοσφαιριστών.

Παράλληλα, ο Πογέτ αποκαλύπτει πως ο ίδιος μίλησε με άνθρωπο του Ολυμπιακού ο οποίος τού έδωσε το «οκ» για να χρησιμοποιήσει το «Γεώργιος Καραϊσκάκης», ωστόσο, η ΕΠΟ το αρνήθηκε.

Υπενθυμίζεται, ότι ο Πογέτ είχε στραφεί κατά της ΕΠΟ ακόμα και όταν ήταν προπονητής της Εθνικής, όταν είχε δηλώσει πως συνεργάτης του είχε μείνει απλήρωτος για 8 μήνες.

Οι δηλώσεις του Γκουστάβο Πογέτ:

«Εγώ κάλεσα μια μέρα τον Ολυμπιακό, μίλησα με κάποιον που δεν θέλω να πω το όνομά του και ο Ολυμπιακός μού προσέφερε το "Καραϊσκάκης" για να προπονηθεί η Εθνική και η Ομοσπονδία είπε όχι. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με κανέναν, ήμουν ανοιχτός σε όλους, εμένα ξέρουν. Οι πολιτικές πάνε ενάντια στην Εθνική ομάδα. Δεν καλείς αυτόν τον παίκτη, πόσους παίκτες κάλεσες από την μία ομάδα, πόσους από την άλλη», είπε μεταξύ άλλων ο Ουρουγουανός τεχνικός.