03 Ιουνίου 2024

📺Γιος Μπελέρη: «Να στείλουμε μήνυμα ότι δημοκρατία δεν φυλακίζεται»


Να στηρίξουν με την ψήφο τους τη Νέα Δημοκρατία στις Ευρωεκλογές κάλεσε τους πολίτες ο γιος του Φρέντι Μπελέρη, Πέτρος, λέγοντας πως «ήταν η μόνη παράταξη που από την πρώτη στιγμή στήριξε έμπρακτα τον πατέρα μου. Του έκαναν επισκέψεις κορυφαίοι υπουργοί και συνεργάτες του Πρωθυπουργού. Πέρασαν ψηφίσματα στο ευρωκοινοβούλιο».

Μιλώντας στο OPEN και στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» για το περιεχόμενο της υποψηφιότητας του πατέρα είπε, «το μήνυμα νομίζω είναι ξεκάθαρο. Είναι για την υπεράσπιση της Δημοκρατία, του κράτους δικαίου, του δικαιώματος του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι.  Αλλά και το μήνυμα ότι η τρομοκρατία κατά των  Ελλήνων δεν θα περάσει. Πρέπει να τελειώσει το πογκρόμ που ασκείται με ένα τρόπο δημοκρατικό και θεσμικό».

«Είναι μία ευκαιρία να στείλουμε μήνυμα ελευθερίας και εθνικής υπερηφάνειας, ώστε να συνεχίσουμε τον αγώνα και να περάσουμε το  μήνυμα  ότι η δημοκρατία δεν φυλακίζεται», συμπλήρωσε ο Πέτρος Μπελέρης. 

«Εάν καταφέρουμε κι εκλεγεί ο πατέρας μου μπαίνουμε σε άλλο δρόμο. Νομίζω ότι το καθεστώς του Ράμα θα δυσκολευτεί εκεί να εξηγήσει γιατί δεν ορκίζεται ένας δήμαρχος, για ποιο λόγο κρατείται άδικα στη φυλακή ένας ευρωβουλευτής, ένα μέλος του Λαϊκού Κόμματος.  Ίσως, είναι ο δρόμος της ελευθερίας, αλλά και ένα ασφαλιστήριο ζωής για τον πατέρα μου και τα υπόλοιπα μέλη της ελληνικής μειονότητας», συνέχισε. 

Δεν θα επαναδιεκδικήσει τον δήμο Χειμάρας 

Ο ίδιος εκτίμησε ότι ο πατέρας του θα καταδικαστεί στο Εφετείο, «αν βλέπαμε τα πράγματα με την κοινή λογική και το δίκαιο μίας οποιασδήποτε ευρωπαϊκής χώρας θα περιμέναμε να αθωωθεί πανηγυρικά. Δυστυχώς, στη σημερινή Αλβανία εγώ δεν έχω καμία ελπίδα ότι μπορούμε να βρούμε το δίκιο μας».

Εφόσον αυτό συμβεί εξήγησε ότι θα εκπέσει από το αξίωμα του Δημάρχου και θα προκηρυχθούν πρόωρες δημοτικές εκλογές. «Δεν θα διεκδικήσει ο πατέρας μου τον Δήμο. Εφόσον καταδικαστεί στο Εφετείο, θα χάσει τα πολιτικά του δικαιώματα. Θα τον διεκδικήσει κάποιο άλλο μέλος της ελληνικής μειονότητας, που ο πατέρας μου ως ευρωβουλευτής θα στηρίξει με όλες του τις δυνάμεις».