08 Ιουλίου 2024

📺Ψυχικό: «Μου είχε κόψει τα φρένα της μηχανής» αποκαλύπτει η πρώην σύντροφος του συλληφθέντα – Το προφίλ του «ωραίου Τζόρτζ»


Αποκαλυπτικά είναι τα όσα δηλώνει η πρώην σύντροφος του 44χρονου, ο οποίος κατηγορείται ότι δολοφόνησε τον 54χρονο τοπογράφο – μηχανικό, μέσα στο αυτοκίνητό του, στο Ψυχικό, έξω από την επιχείρηση στην οποία ήταν συνέταιρος.

Η γυναίκα, μιλώντας στο MEGA, υποστήριξε ότι η ίδια έχει δεχθεί κακοποιητική συμπεριφορά από τον 44χρονο, αφού όπως δήλωσε, «στο παρελθόν με είχε κακοποιήσει χτυπώντας με στο σώμα και στο πρόσωπο».

«Δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι ο άνθρωπος αυτός θα ήταν σε θέση να σκοτώσει με τόση ευκολία, αν και εγώ θα μπορούσα σήμερα να μην είμαι σε θέση να σας μιλάω αφού, στο παρελθόν με είχε κακοποιήσει χτυπώντας με στο σώμα και στο πρόσωπο. Τον είχα καταγγείλει για ενδοοικογενειακή βία χωρίς να φοβηθώ. Μου είχε σπάσει το χέρι και τη μύτη γιατί του είχα ζητήσει να με αφήσει ήσυχη να μεγαλώσω το παιδί μου μόνη μου. Αν όντως εμπλέκεται σε αυτή την φρικτή δολοφονία είναι λυπηρό και στενάχωρο για το παιδί μου», δήλωσε η ίδια.

«Είχε φτάσει μέχρι και στο σημείο να μου κόψει τα φρένα της μηχανής μου»

Σε συνέχεια των δηλώσεων της, η πρώην σύντροφος, με την οποία ο κατηγορούμενος έχει και ένα παιδί, πρόσθεσε πως, «στη φυλακή έμεινε 13 χρόνια. Πίστευα πως θα έχει αλλάξει χαρακτήρα και θα έχει σωφρονιστεί και δεν θα κατέληγε πάλι στα ίδια. Πέρσι μάλιστα, είχε δώσει πανελλήνιες και είχε περάσει στην γυμναστική ακαδημία και ήταν περήφανος γι’ αυτό».

«Δεν θέλουμε πια να έχουμε καμία σχέση με αυτόν τον άνθρωπο, ούτε εγώ ούτε το παιδί μου. Μεγάλωσα το παιδί χωρίς καμία βοήθεια. Ακόμα και η επαγγελματική μου πορεία πήγε πολύ πίσω εξαιτίας της κακής του φήμης. Όταν μαθεύτηκε το παρελθόν μου με κοίταζαν περίεργα λες και εγώ ήξερα για τη δράση του. Όταν έμαθα την αλήθεια απομακρύνθηκα αμέσως και τότε ήταν που άρχισε να δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο. Τον κατήγγειλα και ζήτησα τη βοήθεια της αστυνομίας, η οποία μάλιστα με είχε ενημερώσει πως ο ίδιος είχε φτάσει μέχρι και στο σημείο να μου κόψει τα φρένα της μηχανής μου. Σε εμένα παρουσιαζόταν ως άγγελος, ένας άντρας που πάντα πρόσεχε την εμφάνισή του και την στάση του μπροστά σε φίλους και γνωστούς», κατέληξε η πρώην σύντροφος.



Με «πλούσιο» ποινικό παρελθόν ο δράστης

Έχει συλληφθεί για συμμετοχή σε απαγωγές, δολοφονίες και εκβιασμούς. Πίσω στο 2009, ο 29 ετών-τότε- άνδρας είχε και πάλι συλληφθεί από τις Αρχές ως κατηγορούμενος για μία από τις σοβαρότερες δικογραφίες που έχουν σχηματιστεί για το οργανωμένο έγκλημα στη χώρα.

Είχε κατηγορηθεί τόσο για την πολύκροτη απαγωγή του εφοπλιστή Παναγόπουλου όσο και για τη δολοφονία γνωστού επιχειρηματία στην Πεντέλη το 2008. Σαν βόμβα μεγατόνων είχε σκάσει τότε η είδηση στους κοσμικούς κύκλους της Αθήνας πως ο «ωραίος Τζόρτζ», όπως ήταν το παρατσούκλι του, ήταν ένας από τους 16 κατηγορούμενους στην υπόθεση Παναγόπουλου.

«Εμένα για την υπόθεση Παναγόπουλου μου είπε ότι τον είχαν μπλέξει. Δεν είχαν βρει DNA του Γιώργου σε καμία δολοφονία, έμεινε στην φυλακή εξαιτίας των τηλεφωνικών συνομιλιών, κάποια χρόνια μετά ενώ ήταν να βγει, πήγε και έκανε αυτές τι αηδίες, βγήκε και λήστευε τα super market», δήλωσε φίλος του 44χρονου στο MEGA.


«Είναι νάρκισσος σαν τον Μπάμπη»

«Όταν τον γνώρισα, δεν ήξερα τίποτα για εκείνον. Είναι ένας πάρα πολύ όμορφος άντρας και ελκυστικός όμως, η περίπτωσή του είναι παρόμοια με αυτή του Μπάμπη του πιλότου που σκότωσε την Καρολάιν, νάρκισσο τον είχαν χαρακτηρίσει», ανέφερε στον ίδιο σταθμό η πρώην σύντροφός του.


Ο 44χρονος κατέστρεψε το σκούτερ λίγες ώρες μετά την δολοφονία

Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι ο 44χρονος κατέστρεψε το σκούτερ, με το οποίο έφυγε από το σημείο της δολοφονίας, λίγες ώρες μετά την εκτέλεση του 54χρονου.

Οι άνδρες των Ανθρωποκτονιών, εξετάζοντας δεκάδες βίντεο, είδαν ότι μετά την δολοφονία ο εκτελεστής πήγε σε πάρκινγκ πολυκατοικίας στο Μαρούσι, άφησε εκεί το σκούτερ, και έφυγε με την δική του μοτοσικλέτα. Λίγες ώρες αργότερα, ο 44χρονος επέστρεψε μαζί με έναν άνδρα με ένα αυτοκίνητο. Σε βίντεο, που έχουν στα χέρια τους οι αστυνομικοί, φαίνεται το αυτοκίνητο με τους δύο άνδρες να μπαίνει στο πάρκινγκ. Λίγα λεπτά μετά, ο 44χρονος αποχωρεί από το πάρκινγκ με το σκούτερ και τον ακολουθεί ο συνεργός τους με το αυτοκίνητο.

Η εκτίμηση των αστυνομικών είναι ότι πήγαν σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος και κατέστρεψαν το μηχανάκι. Οι άνδρες των Ανθρωποκτονιών έχουν επεκτείνει την έρευνά τους προκειμένου να βρουν που πήγαν το σκούτερ οι δύο άνδρες.

Την ίδια ώρα γίνεται αγώνας δρόμου έτσι ώστε να «ανοίξουν» τα κινητά τηλέφωνα οι κάρτες SIM που βρέθηκαν, καθώς έτσι οι αστυνομικοί θα μπορέσουν να δουν με ποιους μίλησε ο φερόμενος ως εκτελεστής πριν και μετά την δολοφονία του 54χρονου.

Το κίνητρο της δολοφονίας

Όπως αποκάλυψε το Σάββατο το enikos.gr, οι αστυνομικοί του Ανθρωποκτονιών έχουν στο μικροσκόπιο τους, δύο άτομα από την Μύκονο, τα οποία φαίνεται να έχουν κίνητρο για να δώσουν την εντολή για την εκτέλεση του Παναγιώτη Στάθη.

Ο 44χρονος φερόμενος ως εκτελεστής ταξίδεψε πρόσφατα στην Μύκονο και συναντήθηκε με τα δύο αυτά άτομα.

Οι αρχές κατά την διάρκεια της έρευνας τους, ανακάλυψαν ότι ο άτυχος τοπογράφος, οποίος για περίπου 20 χρόνια εργαζόταν στο Νησί των Ανέμων κάνοντας τοπογραφικές εργασίες, πριν από 1,5 χρόνο αποφάσισε να επεκταθεί και στο real estate.

Αυτό θεωρούν οι αρχές ως το κίνητρο για την δολοφονία του 54χρονου, ότι δηλαδή «μπήκε στα χωράφια» άλλων και έπαιρνε δουλειές από τα άλλα άτομα που δραστηριοποιούνται στην Μύκονο.