01 Ιουλίου 2024

ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ... ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ😜😜Φωτιά στην Ύδρα: Αρνούμαι τις κατηγορίες – Θα συνεργαστώ με τις ελληνικές αρχές, λέει ο Καζάκος επιχειρηματίας


Αρνείται κατηγορηματικά ο Καζάκος επιχειρηματίας, Ντανιγιάρ Αμπουλγκαζίν ότι ο ίδιος ή κάποιος από τους καλεσμένους του στην θαλαμηγό Περσεφόνη είχαν σχέση με την φωτιά που προκλήθηκε από βεγγαλικά στο πευκοδάσος της Ύδρας.

Ο επιχειρηματίας από το Καζακστάν σε ανακοίνωση που εξέδωσε και δημοσιεύεται στον ιστότοτοπο forbes.kz αναφέρει ότι πληροφορήθηκε τις εξελίξεις αφού είχε φτάσει στην πατρίδα του.

Εξηγεί ότι πριν φύγει από την Ελλάδα μίλησε με εκπροσώπους των ελληνικών αρχών για την υπόθεση αλλά δεν διατύπωσαν κατηγορίες σε βάρος του ίδιου ή κάποιον καλεσμένων του. Τέλος υποστηρίζει ότι θα συνεργαστεί με τις αρχές της Ελλάδας στο πλαίσιο της έρευνας που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του επιχειρηματία:
«Εκφράζω τη βαθύτατη λύπη μου για τη φωτιά που εκδηλώθηκε στο ελληνικό νησί της Ύδρας. Για να είμαι σαφής, ναύλωσα τη θαλαμηγό «Persefoni I» για την περίοδο από τις 12:00 μμ (μεσημέρι) στις 15 Ιουνίου 2024 έως τις 12:00 μμ (μεσημέρι) στις 22 Ιουνίου 2024, προκειμένου να οργανώσω μια κρουαζιέρα για εμένα και τους καλεσμένους μου στα ελληνικά νησιά. Πριν την αναχώρησή μας από την Ελλάδα, η οποία ήταν εξ αρχής προγραμματισμένη για τις 22 Ιουνίου, μας μίλησαν εκπρόσωποι των ελληνικών αρχών, οι οποίοι δεν διατύπωσαν οποιουσδήποτε ισχυρισμούς εναντίον μου ή εναντίον των καλεσμένων μου σε σχέση με αυτό το περιστατικό.

Για τον λόγο αυτό και εμείς συνεχίσαμε το ταξίδι μας, όπως αυτό είχε ήδη προγραμματιστεί. Να σημειωθεί ότι κάποιοι εκ των καλεσμένων είχαν ήδη αναχωρήσει το πρωί της 21ης Ιουνίου 2024.

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε κατά την επιστροφή μας τους ισχυρισμούς που ακολούθησαν στον Τύπο, και αρνούμαστε κατηγορηματικά οποιαδήποτε παράνομη πράξη. Ούτε εγώ ούτε οι καλεσμένοι μου κάναμε το οτιδήποτε θα μπορούσε να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Ακολουθήσαμε αυστηρά τους κανόνες πυρασφάλειας που προβλέπονταν στη θαλαμηγό. Ούτε εγώ ούτε οι καλεσμένοι μου ζητήσαμε από το πλήρωμα της θαλαμηγού ή από οποιαδήποτε άλλα τρίτα πρόσωπα να προβούν σε ενέργειες που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πυρκαγιά.

Τηρούμε πάντα όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και τηρούμε αυστηρά τους νόμους και τους κανονισμούς για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών. Θα συνεργαστούμε με τις ελληνικές αρχές στην υπό εξέλιξη έρευνα τους. Επειδή η έρευνα είναι υπό εξέλιξη, δεν θα ήταν ανάρμοστο να προβώ σε περαιτέρω σχόλια ή εικασίες αυτήν τη στιγμή».