25 Ιουλίου 2024

ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΦΡΙΛΙΚΙΑ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΒΡΕ ΜΑΛ@ΚΑ;😠🤮Μωραΐτης για Πολάκη: Μου προκαλεί αποστροφή, αυτό δεν είναι Αριστερά


«Αν θεωρείτε ότι η Αριστερά χρειάζεται έναν άξεστο αντι-Άδωνι για να κάνει αντιπολίτευση, πάσο» γράφει στην ανάρτησή του

«Εμένα η σημερινή εικόνα του μού δημιουργεί αποστροφή» σχολιάζει ο Νίκος Μωραΐτης για το επεισόδιο που σημειώθηκε στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, την ώρα που ήταν σε εξέλιξη συζήτηση για το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης, λαμβάνοντας τον λόγο επιτέθηκε απρόκλητα στη συνεργάτιδα του Άδωνι Γεωργιάδη με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.

Αν και, όπως τονίζει, ξέρει ότι «οι περισσότεροι εδώ μέσα είστε ''πολακικοί'', κι εγώ τον έχω στηρίξει στο παρελθόν» εξηγεί πως αυτό δεν είναι Αριστερά.

Ολόκληρη η ανάρτηση:

Ξέρω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα είστε «πολακικοί», κι εγώ τον έχω στηρίξει στο παρελθόν. Αν θεωρείτε ότι η Αριστερά χρειάζεται έναν άξεστο αντι-Άδωνι για να κάνει αντιπολίτευση, πάσο. Εμένα η σημερινή εικόνα του μού δημιουργεί αποστροφή. Όχι, αυτό δεν είναι Αριστερά.


Φυσικά τα τρολ του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζουν Πολάκη κάτω από την ανάρτηση και μάλιστα βρίζουν τη Λινού: