26 Ιουλίου 2024

📺Πολάκης: «Δεν φτάνουν οι αγάπες» είπε για τον Κασσελάκη – «Πολύ υποκριτικό και ψεύτικο το κλάμα της Λινού»


Αμετανόητος εμφανίστηκε και σήμερα ο Παύλος Πολάκης, ο οποίος σε δήλωσή του στις τηλεοπτικές κάμερες έξω από την Βουλή τόνισε ότι θα έκανε ξανά το ίδιο. Χαρακτήρισε στημένο το κλάμα της Αθηνάς Λινού και ανέφερε ότι η επιστροφή του στον ΣΥΡΙΖΑ, θα κριθεί πριν από το συνέδριο του κόμματος.

Ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής αναφέρθηκε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη, λέγοντας: «Δεν φτάνουν οι αγάπες, όταν έχεις την αποκάλυψη ενός τεράστιου σκανδάλου και απέναντί σου μία μετακλητή του κ. Γεωργιάδη να κάνει μορφασμούς υποτίμησης και δεν της λέω απολύτως καμία βρισιά. Κατάγομαι από τόπο που σέβονται τις γυναίκες. Της είπα “γιατί στρίβετε την μούρη σας κυρία μου;”. Πού είναι η βρισιά σε αυτό; Όταν κάνει γκριμάτσες ενώ λες ότι κλέβουν 1,5 δισ. ευρώ τι να της πω; να της δώσω γαρύφαλλο; Όχι βέβαια».

Ο κ. Πολάκης ανέφερε μάλιστα ότι δεν έχει μιλήσει ακόμα με τον Στέφανο Κασσελάκη.

Τι είπε για την Λινού και τον Τασούλα

Ο κ. Πολάκης αναφέρθηκε και στην Αθηνά Λινού, εκτιμώντας πως το κλάμα της ήταν ψεύτικο και πολύ υποκριτικό. «Κλάμα κατά παραγγελία, έπειτα από δύο ομιλητές, όταν έχω φύγει εγώ από την αίθουσα. Όταν έγινε το γεγονός ακόμη και άλλοι μετακλητοί του Γεωργιάδη γελούσαν. Και μετά την έπιασε η ευαισθησία. Είναι συγκεκριμένο στήσιμο» είπε χαρακτηριστικά.

Ο βουλευτής Χανίων απάντησε και στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, λέγοντας: «Χυδαίος ζήτουλας είναι αυτός που τρώει 1,5 δισ. κύριε πρόεδρε της Βουλής. Είναι αυτοί που κάνουν 15 δισ. ευρώ απευθείας αναθέσεις, όχι εγώ που έχω αποκαλύψει πολλά. Συνεχίζω, επειδή δεν μπορούν να μιλήσουν για ήθος και την ουσία αυτών που λέω και η ΝΔ έχει ενοχληθεί γιατί έχω αλαφρώσει από πολλούς από τα σκάνδαλα που έχω βγάλει».