09 Ιουλίου 2024

📺Βουλγαράκης: Mε κατηγορούσαν για το Βατοπέδι χωρίς να έχω αρμοδιότητα-Όταν αποπειράθηκαν να με δολοφονήσουν σώθηκα για κλάσματα του δευτερολέπτου


Ο Γιώργος Βουλγαράκης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή του Μάνου Νιφλή, «Στιγμές», το βράδυ της Δευτέρας 8 Ιουλίου.

Ο γνωστός πολιτικός και οικονομολόγος αναφέρθηκε στην περίοδο με την υπόθεση της μονής Βατοπεδίου.

«Εμένα μου πήρε δύο χρόνια για να καταλάβω γιατί με κατηγορούσαν. Εγώ δεν είχα καμία αρμοδιότητα σαν υπουργός. Έπρεπε να πέσει ο Καραμανλής. Έπρεπε να φύγουν κάποιοι συνεργάτες να πέσει ο Καραμανλής. Δεν γινόταν διαφορετικά. Μου έλεγαν πράγματα που εγώ δεν είχα καμία σχέση. Πήγαινα στη Βουλή με το φύλο της εφημερίδας της κυβερνήσεως και τους έλεγα “δεν είναι δική αρμοδιότητα. Πώς εγώ θα πάω να υπογράψω άλλο υπουργείο;” Έπαιζε όμως το κεφαλάκι σου 5-6 μήνες στις εφημερίδες», είπε

Στη συνέχεια, εξήγησε: «Μπλέκει η γυναίκα μου, εξαιτίας μου στην ιστορία αυτή. Ταλαιπωρείται, αρρωσταίνει. Ταλαιπωρούνται τα παιδιά. Εκεί είδα πολύ σκληρό πρόσωπο της πολιτικής. Δεν υπάρχει φιλία στην πολιτική. Στην πολιτική όλα είναι υπό συνθήκας. Ήταν μία περίοδος πολύ δύσκολη στη ζωή μου και αυτό φάνηκε και τα επόμενα χρόνια. Και αν τα παιδιά έχουν μία κακή εικόνα για την πολιτική, φταίει αυτή ακριβώς η περίοδος».


Γιώργος Βουλγαράκης: Όταν αποπειράθηκαν να με δολοφονήσουν – «Σώθηκα για κλάσματα του δευτερολέπτου»

Ο γνωστός πολιτικός μίλησε για την εποχή που ήταν υπουργός δημοσίας τάξης επί κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή και έγινε απόπειρα δολοφονίας εις βάρος του τον Μάιο του 2006.

«Ο Επαναστατικός αγώνας ήταν η απόπειρα δολοφονίας. Με προκήρυξη και τα λοιπά. Σώθηκα για 3-4 λεπτά. Σε ένα ποδήλατο είχαν βάλει μία βόμβα. Με τηλεχειριστήριο την ενεργοποιούσαν. Μπέρδεψαν τα αυτοκίνητα. Πέρασε ένα αυτοκίνητο πρώτα. Το προηγούμενο αυτοκίνητο χτυπήθηκε, το δικό μου όχι κι έτσι σώθηκα. Δηλαδή μιλάμε για κλάσματα δευτερολέπτου. Γιατί εγώ θα καθόμουν από τη θέση του συνοδηγού οπότε εκεί θα ήταν…», είπε αρχικά

Και συνέχισε: «Μετά πήγα στον Καραμανλή και του λέω “πρόεδρε εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο. Θα μας σκοτώσουν. Προτιμώ να μην είμαι τίποτα, να μην είμαι καν βουλευτής. Τα παιδιά περνούσαν δύσκολα. Εξαιτίας όλων αυτών των πραγμάτων ξαφνικά απέκτησαν ασφάλεια από εκεί που δεν είχαν. Πήγαιναν ο γιος και η κόρη μου να παίξουν στη δεξαμενή και είχαν δίπλα τους τρεις σωματοφύλακες. Το οποίο δεν ήθελε κανένας μας. Όταν έγινε η απόπειρα δολοφονίας εκεί κατάλαβα ότι με αυτά τα πράγματα δεν παίζεις».


Δείτε όλη τη συνέντευξη