09 Αυγούστου 2024

📺Σεργκέι Μπούμπκα: «Ο Καραλής είναι σαν ήρωας, έγραψε ιστορία στο άλμα επί κοντώ» – «Έχω σεβασμό για τη χώρα σας» – BINTEO


Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο «θρύλος» του άλματος επί κοντώ, Σεργκέι Μπούμπκα για τον Εμμανουήλ Καραλή, που κέρδισε το χάλκινο μετάλλιο στο αγώνισμα του επι κοντώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024.

«Ο Καραλής είναι σαν ήρωας, είναι πολύ θετικό και καλό παιδί. Έκανε εξαιρετική δουλειά, έγραψε ιστορία στο άλμα επί κοντώ. Το να κερδίζεις μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες όπως αυτός, ένα νέο αγόρι με δυνατότητες, αυτό είναι κάτι ξεχωριστό και πιστεύω πόσο χαρούμενοι και περήφανοι είναι οι Έλληνες για την επιτυχία του», είπε αρχικά ο Μπούμπκα και συμπλήρωσε: «Εχω μεγάλο σεβασμό για τη χώρα σας, μου αρέσει πολύ, μερικές φορές μου λένε ότι έχω ελληνικά γονίδια».

Μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ, ο Σεργκέι Μπούμπκα ανέφερε: «Πάνω απ’ όλα πιστεύω ότι είμαι άνθρωπος, αυτό είναι το πιο σημαντικό. Εγώ πάντα προσπαθώ να είμαι ταπεινός, να είμαι καλός με τους ανθρώπους, κοντά τους, προσγειωμένος».

Ο παλαίμαχoς Ουκρανός αθλητής μίλησε και για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο άθλημά του: «Χαίρομαι να βλέπω εξαιρετικά αποτελέσματα στο επί κοντώ, μεγάλες επιτυχίες που συνεχίζουν να στηρίζουν και να διαφημίζουν τον κλασικό αθλητισμό και το επί κοντώ. Μετά από εμένα ήταν ο Λαβιλενί, τώρα είναι ο Ντουπλάντις που έφερε σπουδαία αποτελέσματα στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Γι’ αυτό και χαίρομαι να βλέπω τη νέα εποχή στο άθλημα. Για μένα ήταν πολύ ξεχωριστή τελετή η απονομή των μεταλλίων. Έσπασα το πρωτόκολλο γιατί ήθελα να τους τιμήσω. Μιας και ήταν μοναδικά αποτελέσματα, ήθελα να δείξω τον σεβασμό μου στη νέα γενιά».

Δείτε βίντεο με τις δηλώσεις του: