25 Σεπτεμβρίου 2024

📺ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕ! ΕΓΛΥΦΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΓΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ😝😝Debate: Δούκας σε Διαμαντοπούλου: «Ήμουν ΠΑΣΟΚ όταν εσύ δεν ήσουν»


Δύο από τους υποψηφίους που συγκρούστηκαν άγρια στο debate του ΠΑΣΟΚ ήταν η Άννα Διαμαντοπούλου και ο Χάρης Δούκας.

Η πρώην υπουργός, αναφερόμενη στα θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης, εξαπέλυσε την πρώτη αιχμή της κατά του δημάρχου Αθηναίων: «Λες ότι θα ήθελες να είναι παράδειγμα συνεργασίας. Ωραία, κερδίσαμε τον δήμο. Ποιο είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας; ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ;»

Ο Χάρης Δούκας σήκωσε το γάντι και απάντησε: «Δεν είπα ποτέ ότι η συνεργασία (στον Δήμο Αθηναίων) ήταν ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και είναι βαθιά προσβλητικό αυτό. Ημουν ΠΑΣΟΚ πάντα, ΠΑΣΟΚ μια ζωή, δεν έφυγα ποτέ και η παράταξή μας, το ΠΑΣΟΚ, είναι αυτή που είναι τώρα δημοτική αρχή και οι άλλες είναι ανεξάρτητες παρατάξεις. Και θέλω να σου πω και κάτι άλλο, Άννα, διότι είναι πάρα πολύ σημαντικό να τα έχουμε ξεκάθαρα. Εγώ κάνω μέτωπο και οφείλω να το πω με τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα των ιδιωτικοποιήσεων, που ιδιωτικοποιεί παιδεία, υγεία και μεταφορές και δημιουργεί τρομερή επισφάλεια και ανασφάλεια στους πολίτες».

Η κόντρα συνεχίστηκε, καθώς η Άννα Διαμαντοπούλου εγκάλεσε τον Χάρη Δούκα ότι στον δήμο δεν υπερασπίζεται θέσεις του ΠΑΣΟΚ.

«Για τη ΔΕΗ, οι θέσεις μου είναι θέσεις ΠΑΣΟΚ, γιατί ήμουν γραμματέας στον τομέα ενέργειας όταν εσύ δεν ήσουν στο ΠΑΣΟΚ» αντέτεινε ο κ. Δούκας.

«Για τα θέματα τα υπόλοιπα οφείλω να πω ότι για τις καταλήψεις τοποθετήθηκα καθαρά, για τη δημόσια δωρεάν παιδεία για όλους, γιατί σήμερα -και δικαιωνόμαστε- έρχονται funds και αγοράζουν ιδιωτικά κολέγια.

»Και τρίτον, Άννα, νομίζω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό να τα λέμε καθαρά. Εγώ δεν ήμουν ποτέ κατά του μετρό στα Εξάρχεια, όμως οι κάτοικοι ανοίγουν την πόρτα και είναι μπροστά σε λαμαρίνα και δικαιώνονται από τα δικαστήρια. Και αυτοί οι άνθρωποι εκεί έχουν δικαίωμα στον ιδιωτικό χώρο και στον δημόσιο χώρο. Και πρέπει να τους προστατεύσουμε».