22 Οκτωβρίου 2024

Μις Υφήλιος 2024: Η Χριστιάννα Κατσιέρη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό


Στην πόλη του Μεξικού θα διεξαχθεί στις 16 Νοεμβρίου ο διαγωνισμός για τη Μις Υφήλιος 2024, με τη Χριστιάννα Κατσιέρη να είναι αυτή που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα.

Η Χριστιάννα Κατσιέρη θα είναι ανάμεσα σε 126 διαγωνιζόμενες στον 73ο διαγωνισμό, με την ίδια να δηλώνει μέσω σόσιαλ:

«Αισθάνομαι απίστευτη τιμή και είμαι ενθουσιασμένη που μοιράζομαι μια γεύση από την επίσημη φωτογράφισή μου για τη Μις Υφήλιος! Είμαι τόσο περήφανη που εκπροσωπώ τη χώρα μου σε μια τέτοια παγκόσμια διοργάνωση. Ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν στη διαδρομή μου, αυτή είναι μόνο η αρχή! Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα καθώς συνεχίζω να προετοιμάζομαι για τη μεγάλη μέρα!»


H Χριστιάννα Κατσιέρη, γεννηθείσα στην Ελλάδα, έχει μεγαλώσει στον Πειραιά. Σπούδασε αισθητική και δερματολογία στην Κύπρο. Σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις της, είναι ανταγωνιστική και θέλει να είναι πρώτη σε όλα.

Το 2022 κέρδισε τον διαγωνισμό ομορφιάς MISS GS Hellas, ενώ εκπροσώπησε την Ελλάδα και στο MISS Earth.

Πέρυσι, η Χριστιάννα Κατσιέρη συμμετείχε στο ριάλιτι My Style Rocks.