08 Οκτωβρίου 2024

Φαραντούρης: Το πολύ πασπαλισμένο «εγώ» τους τελευταίους μήνες δεν έχει ωφελήσει – Τι είπε για το Πόθεν Έσχες του Κασσελάκη


Για τις τελευταίες εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ, το Πόθεν Έσχες Κασσελάκη αλλά και τις δημοσκοπήσεις μίλησε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Νικόλας Φαραντούρης στους Νίκο Χατζηνικολάου, Κάτια Μακρή και Αντώνη Δελλατόλα από τη συχνότητα του Realfm 97,8.

«Εγώ είμαι από τους αισιόδοξους πάντα. Θεωρώ ότι μέσα στο βαθύ σκοτάδι μπορεί πάντα να ξεπροβάλλει το φως. Και αυτό το φως δεν είναι λυκόφως, είναι φως χαραυγής», σχολίασε ο Νίκος Φαραντούρης για τις εσωκομματικές εκλογές.

Για τις αντιδράσεις που προκάλεσε η δημοσιοποίηση του Πόθεν Έσχες του Στέφανου Κασσελάκη στο στρατόπεδο του τέως προέδρου ο Νικόλας Φαραντούρης σχολίασε: «Κατέθεσα και εγώ το Πόθεν Έσχες. Το κατέθεσα διότι ήταν προαπαιτούμενο για να μπούμε και τυπικά σε αυτή την κούρσα της εκλογικής διαδικασίας. Ήταν μία εύλογη απαίτηση η διαφάνεια σε όλα, σε ένα κόμμα της Αριστεράς. Δεν έχω δει με ποιο τρόπο αντιμετωπίζεται ένα έγγραφο ευαίσθητο από την δημοσιογραφική πένα. Γενικώς θέλει αρκετά μεγάλη προσοχή η διαχείριση όλων αυτών των προσωπικών δεδομένων και σεβασμό και διαχείριση με φειδώ και προσοχή».

Και συνέχισε: «Η δημοσιοποίηση του Πόθεν Έσχες μου δεν θα με ενοχλούσε. Εν γνώσει μου πολιτεύομαι ότι δεν υπάρχει ιδιωτικότητα όταν αποφασίζεις να κατέβεις στον δημόσιο στίβο».

Σε ερώτηση αν γίνονται προσπάθειες προκειμένου να αποκλειστεί από την κούρσα ο Στέφανος Κασσελάκης με διοικητικό τρόπο, είτε μέσω διαγραφής είτε μέσω παρατυπιών στο πόθεν έσχες ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε: «Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα που ανακοίνωσα την πρόθεση μου να υποβάλλω υποψηφιότητα είπα ότι είναι καλοδεχούμενη οποιαδήποτε υποψηφιότητα σέβεται τις αρχές, τις αξίες, συνάδει με τις συλλογικές μας αποφάσεις και μπορεί να βάλει να ξανατροχιοδρομήσει την συζήτηση στα πολιτικά θέματα».

«Η αντιπαράθεση πρέπει να γίνει πολιτικά. Είναι καλοδεχούμενη οποιαδήποτε υποψηφιότητα πληροί τα κριτήρια που έχουν θέσει τα συλλογικά μας όργανα. Ας εξεταστούν οι υποψηφιότητες όπως πρέπει και ας πάμε παρακάτω. Επιθυμώ πολιτική αντιπαράθεση και πολιτική αντιπαράθεση με όλους. Είναι σαφές αυτό. Έχω πολιτικά πράγματα που με διαφοροποιούν από τον κύριο Κασσελάκη. Δεν έχω προσωπική αντιπαράθεση», τόνισε ο Νικόλας Φαραντούρης.

«Η δική μου υποψηφιότητα είναι δική μου ευθύνη. Δεν ετεροπροσδιορίζομαι ούτε ποδηγετούμαι από κανέναν» ανέφερε ο Νικόλας Φαραντούρης για τα σενάρια ότι υποστηρίχθηκε η υποψηφιότητα του από τους «87» προκειμένου να μπει «σφήνα» στην υποψηφιότητα Κασσελάκη.

Παράλληλα για τις δημοσκοπήσεις που δίνουν χαμηλά ποσοστά στον ΣΥΡΙΖΑ ο Νίκος Φαραντούρης υπογράμμισε ότι «δημοσκοπική κάμψη υπάρχει και είναι χρήσιμα τα συμπεράσματα για την αφύπνιση όλων μας και αυτό ήταν το μήνυμα που πριν από ένα μήνα που σήκωσα το χέρι και είπα παιδιά φτάνει με την ύπνωση».

«Εγώ είμαι εδώ σαν μία πρόταση αφύπνισης και εγρήγορσης και συμφωνώ ότι αυτή η περιδίνηση αντανακλάται στα δημοσκοπικά ευρήματα», είπε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Δεν θα ασχολιόμουν καν αν θεωρούσα και προεξοφλούσα ότι είναι μία τελειωμένη υπόθεση ο ΣΥΡΙΖΑ. Απεναντίας θεωρώ ότι είναι το κόμμα που αποτελεί την ραχοκοκαλιά της δημοκρατικής προοδευτικής παράταξης του τόπου και θεωρώ ότι πρέπει να ηγηθεί τον δημοκρατικών προοδευτικών δυνάμεων», σημείωσε ο Νικόλας Φαραντούρης.

«Έχω την επίγνωση της δυσκολίας ο ΣΥΡΙΖΑ να ξαναμπεί σε μία τροχιά εξωστρέφειας. Το πολύ ‘’εγώ’’, το πολύ πασπαλισμένο ‘’εγώ’’ τους τελευταίους μήνες δεν έχει ωφελήσει, όπως επίσης και το διχαστικό κλίμα που αναπτύσσεται», κατέληξε ο Νικόλας Φαραντούρης.