02 Οκτωβρίου 2024

📺Κόντρα on air Μονογυιού – Ντάλτα🤮: «Θα με αφήσεις χριστιανέ μου να μιλήσω;» – «Δεν είμαι χριστιανός»


Κόντρα ξέσπασε ανάμεσα στην βουλευτή της ΝΔ, Κατερίνα Μονογυιού και τον ποινικολόγο, Κωνσταντίνο Ντάλτα, οι οποίοι ήταν καλεσμένοι στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΙ για να μιλήσουν για την ανήλικη παραβατικότητα.

Τη στιγμή που ο Κωνσταντίνος Ντάλτας άρχισε να διακόπτει την κυρία Μονογυιού τα αίματα «άναψαν» και ακολούθησε ο εξής διάλογος:
  • Κ.Μ.: Θα με αφήσεις χριστιανέ μου να μιλήσω; Τι είναι αυτό το πράγμα;
  • Κ.Ν.: Διάλογο κάνουμε, δεν είμαι χριστιανός κυρία Μονογυιού.
  • Κ.Μ.: Δεν με ενδιαφέρει, ό, τι θέλετε να είστε.
  • Κ.Ν.: Επειδή είστε βουλευτής, θα πρέπει να έχετε μία μετριοπάθεια.
  • Κ.Μ.: Μα, εσύ θα μου πεις χριστιανέ μου τι θα είμαι εγώ και τι όχι;
  • Κ.Ν.: Δεν είμαι χριστιανός σας! Αυτά να τα πείτε στο κόμμα σας.
  • Κ.Μ.: Ωραία, συγγνώμη! Με συγχωρείτε δεν απευθύνομαι ξανά σε εσάς.
  • Κ.Ν.: Δεν είναι συμπεριφορά αυτή!
  • Κ.Μ.: Στα 41 μου θα μου πείτε πώς θα είναι ο χαρακτήρας μου; Τις εξετάσεις μου τις έχω δώσει.
  • Κ.Ν.: Μου απευθύνεστε απαξιωτικά! Στο εκλογικό σας σώμα, όχι σε εμένα.
  • Κ.Μ.: Θέλω να πω σε κάτι που αναφερθήκατε. Όχι σε εσένα χριστιανέ μου;
  • Κ.Ν.: Έτσι, πιστεύετε ότι είναι ο σωστός διάλογος; Δεν είμαι χριστιανός!
  • Κ.Μ.: Καλά κάνετε.
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ του ΣΚΑΙ: