05 Απριλίου 2025

ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΣ Ο ΨΕΚ Σούρλας με νεα ψέμματα🤡🤡: Η έκθεση πραγματογνωμόνα οικογένειας για την φωτιά είναι πλήρως άκυρη, έγινε σε πολύ πρώιμο στάδιο και δεν λαμβάνει υπόψη της τις νέες αποδείξεις 🤣🤣... ΘΑ ΘΑΘΑΘΑ 🤣αναθεωρηθεί🤣ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ!!!


["γράφτηκε χωρίς να έχουν ληφθεί υπόψιν τα νέα σοβαρά αποδεικτικά στοιχεία"... το μαλακόλιο εννοεί για το οποίο έχει αποδείξεις... λεκέδες στο βρακί του δηλ]

«Πλήρως άκυρη», καθώς έγινε «σε πολύ πρώιμο στάδιο» χαρακτηρίζει ο δικηγόρος Στέλιος Σούρλας, την έκθεση πραγματογνωμοσύνης των κ.κ. Κακαμούκα Στυλιανού και Κακαμούκα Νικολάου, που είχαν οριστεί από την οικογένεια της Ιφιγένειας Μήτσκα, η οποία έχασε την ζωή της στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Η συγκεκριμένη έκθεση φέρει ημερομηνία 1 Δεκεμβρίου 2023, με τον δικηγόρο που εκπροσωπεί τους συγγενείς της 23χρονης να επισημαίνει ότι θα ακολουθήσει αναθεώρησή της.

Αναλυτικά, την έκθεση υπογράφουν οι Κακαμούκας Στυλιανός του Νικολάου, Μηχανολόγος-Μηχανικός οχημάτων, Πραγματογνώμονας της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ν. Λάρισας και ο Κακαμούκας Νικόλαος του Δημητρίου, καθηγητής με βαθμό Α Π. Ε., Μηχανολόγος -Μηχανικός οχημάτων, Πραγματογνώμονας, και απαντά από την πλευρά της, στα κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με την φωτιά που προκλήθηκε αμέσως μετά την σύγκρουση των μοιραίων τρένων, ενώ επιρρίπτει ευθύνες στον σταθμάρχη Λάρισας, στον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στον ΟΣΕ, ενώ γίνεται αναφορά και στα συστήματα ασφαλείας.

«Αναφορικά με έκθεση που προβάλλεται σήμερα σε διάφορα site η οποία έκανε λόγο για έλαια σιλικόνης στην εμπορική αμαξοστοιχία από τον πραγματογνώμονα κ. Κακαμούκα, ενημερώνω ότι είναι πλήρως άκυρη καθότι έγινε σε πολύ πρώιμο στάδιο (2023) χωρίς να έχουν ληφθεί υπόψιν τα νέα σοβαρά αποδεικτικά στοιχεία τα οποία καταδεικνύουν το πύρινο μανιτάρι (fireball) και θα ακολουθήσει αναθεώρηση της.

Είναι απαράδεκτο να προβάλλεται ως σημερινή η υπό αναθεώρηση έκθεση και να αποκρύπτεται σκοπίμως η ημεροχρονολογία της όπως έγινε και με τα βίντεο τα οποία αποκαλύφθηκαν σε πολύ μεταγενέστερο χρόνο χωρίς ωστόσο να προκύπτει ο ακριβής χρόνος που όντως καταγράφηκαν» έγραψε χαρακτηριστικά ο δικηγόρος Στέλιος Σούρλας, ο οποίος εκπροσωπεί την οικογένεια της Ιφιγένειας.

ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ Η ΔΕΕ, ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ FRAME, WATERMARK ME TIMESTAMP🤣🤣🤣ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΙΜΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΙΔΙΑ


Η έκθεση

Σχετικά με την φωτιά που σημειώθηκε στο σιδηροδρομικό δυστύχημα αναφέρεται στα συμπεράσματα: «Η φωτιά, η οποία κατά την εκτίμησή μας αποτέλεσε και την αίτια στην οποία πολλοί επιβάτες της επιβατικής αμαξοστοιχίας απανθρακώθηκαν ξεκίνησε από τις ηλεκτρικές εκκενώσεις που δημιουργήθηκαν από την κοπή των καλωδίων τροφοδοσίας των ηλεκτράμαξων, τάσης 25.000 VOLT, σε συνδυασμό με τον έλαιο σιλικόνης των μετασχηματιστών που διασκορπίστηκε σε όλο τον τόπο του ατυχήματος. Η πυρκαγιά εξαπλώθηκε διαμέσου των υλικών κατασκευής των βαγονιών όπως τα υφασμάτινα καθίσματα, την ξύλινη επένδυση τα πατώματα και τα πλαϊνά και το αφρολέξ των καθισμάτων».

Σύμφωνα με την έκθεση, ευθύνες για την τραγωδία στα Τέμπη, φέρουν οι εξής:

«A) O σταθμάρχης του Σ. Σ. Λάρισας, ο οποίος:
  • Δεν χρησιμοποίησε τη λειτουργία χάραξης (όπως ορίζεται από έγγραφο της Διεύθυνσης κυκλοφορίας του Ο. Σ. Ε.) η οποία θα εξασφάλιζε την πορεία του συρμού στη γραμμή ανόδου.
  • Δεν ΕΛΕΓΞΕ ΚΑΘΟΛΟΥ την κατάσταση του κλειδιού Νο 118 επί της γραμμής πριν την αναχώρηση από τον Σ.Σ. Λάρισας, ούτως ώστε στην πορεία του τρένου να συνεχίζει να κινείται στη γραμμή ανόδου.
  • Δεν εξέτασε την πορεία της αμαξοστοιχίας με κατεύθυνση προς Θεσ/νίκη μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμών, που ήταν εντός της εμβέλειας του, ώστε να βεβαιωθεί για τη σωστή κίνηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας.
Β) Ο Μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας, ο οποίος αφενός μεν δεν ενημέρωσε καθόλου τον σταθμάρχη του Σ.Σ. Λάρισας για την είσοδο της αμαξοστοιχίας στη γραμμή καθόδου έστω και με τα λιγοστά μέσα ενημέρωσης όπως τον ασύρματο, αφετέρου διότι ενώ συνειδητοποίησε ότι η φωτοσήμανση δεν λειτουργούσε ΚΑΘΟΛΟΥ κατά τον προ του ατυχήματος χρόνο, συνέχιζε να κινείται στο ρεύμα καθόδου.

Γ) Τα συστήματα ασφαλούς κίνησης τα οποία περιλαμβάνουν τα συστήματα ελέγχου κατάληψης των γραμμών και τους φωτεινούς σηματοδότες τα οποία (συστήματα) ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ. Στην περίπτωση που λειτουργούσαν ορθά τότε δεν θα συνέβαινε το τραγικό δυστύχημα.

Επίσης, ευθύνη φέρει και Ο ΟΣΕ. Επίσης, δεν λειτουργούσε το σύστημα ETCS, το οποίο παρόλο ήταν εγκατεστημένο στις αμαξοστοιχίες, πρακτικά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΤΕ. Στην περίπτωση που λειτουργούσε το συγκεκριμένο ευρωπαϊκό σύστημα, δεν θα συνέβαινε το τραγικό δυστύχημα.

Δ) Ευθύνεται και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία είχε την ευθύνη της συντηρήσεως των συρμών καθότι ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ επί των συρμών και ειδικότερα επί του καθίσματος στο 3ο βαγόνι στη θέση 67 στο οποίο καθόταν η 23χρονη άτυχη ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΜΗΤΣΚΑ η οποία ένεκα της ελλιπούς συντηρήσεως αυτό αποκολλήθηκε από τη βάση του και εκτινάχθηκε η Ιφιγένεια Μήτσκα με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.

Ε) Κάθε τρίτος ο οποίος είχε την ευθύνη για την άσκηση εποπτείας και ελέγχου σωστής λειτουργίας και συντηρήσεως του σιδηροδρομικού δικτύου και των συρμών».