"Προσωπικά, ποτέ πια Adidas", έγραψε σε ανάρτησή του ο Παύλος Γερουλάνος για το drone show της αθλητικής εταιρείας στην Ακρόπολη
"Θύελλα" αντιδράσεων στους ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ έχει προκαλέσει το show της Adidas στο Ζάππειο, που σύμφωνα με τα fake news που διακινούν έγινε "πάνω από την Ακρόπολη".
"Μποϊκοτάζ" κατά της Adidas από τον Παύλο Γερουλάνο για το drone show στην
Ακρόπολη
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με
ανάρτησή του στα social media άσκησε κριτική στην γνωστή αθλητική εταιρείας
δίνοντας το σήμα «ποτέ πια Adidas».
Συγκεκριμένα ανέφερε πως με τη συγκεκριμένη διαφήμιση στην Ακρόπολη έδειξαν
πως η Adidas δεν σέβεται τον ελληνικό πολιτισμό και έτσι δεν θέλει να φοράει
τα προϊόντα τους.
«Προσωπικά, ποτέ πια Adidas. Αν δεν ξέρουν να σέβονται τον πολιτισμό μας, δεν
θέλω να φοράω τα προϊόντα τους», έγραψε ο Παύλος Γερουλάνος στην ανάρτησή του.
Η ανάρτηση του Παύλου Γερουλάνου:
Προσωπικά, ποτέ πια Adidas. Αν δεν ξέρουν να σέβονται τον πολιτισμό μας, δεν θέλω να φοράω τα προϊόντα τους.
— Pavlos Yeroulanos (@P_Yeroulanos) May 16, 2025
Η αντίδραση του ΠΑΣΟΚ για το drone show της Adidas στην Ακρόπολη και οι
αιχμές στο υπουργείο Πολιτισμού
Νωρίτερα το ΠΑΣΟΚ με δελτίο τύπου, άφησε αιχμές για το υπουργείο Πολιτισμού με
φόντο το show της Adidas λέγοντας πως δημιουργούνται ερωτήματα για τον ρόλο
και την ευθύνη του ΥΠΠΟ ειδικά μετά την άρνηση γυρισμάτων στον Οσκαρικό Γιώργο
Λάνθιμο, στον ίδιο αρχαιολογικό χώρο
«Η εικόνα ενός γιγαντιαίου αθλητικού παπουτσιού να “πατά” την Ακρόπολη μέσω
προβολής με drones, αποτελεί μια ακόμα θλιβερή υπενθύμιση της ανάγκης για
ξεκάθαρα θεσμικά όρια και σεβασμό απέναντι στην πολιτιστική μας κληρονομιά»,
τονίζει το ΠΑΣΟΚ σε ανακοίνωσή του.
«Η Ακρόπολη, παγκόσμιο σύμβολο του πολιτισμού και της δημοκρατίας, δεν μπορεί
να αντιμετωπίζεται ως ουδέτερο φόντο για εμπορικές χρήσεις ή “έξυπνα”
διαφημιστικά ευρήματα. Ειδικά όταν, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η εν λόγω
δράση είτε πραγματοποιήθηκε χωρίς άδεια είτε εκμεταλλεύτηκε θεσμικά κενά και
ελλιπή εποπτεία, εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για τον ρόλο και την ευθύνη του
υπουργείου Πολιτισμού.
Η επιλογή του ΥΠΠΟ να αρνηθεί άδεια για τα γυρίσματα του διεθνώς καταξιωμένου
σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου στον ίδιο αρχαιολογικό χώρο, καθιστά το ζήτημα
ακόμα πιο επιτακτικό. Ποιο είναι τελικά το κριτήριο; Η εμπορική αξία του
προϊόντος ή το πολιτιστικό αποτύπωμα του δημιουργού;», αναφέρεται στο τέλος
της ανακοίνωσης.
Να σημειωθεί ότι υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη τόνισε πως η διαφήμιση της
Adidas στην Ακρόπολη έγινε χωρίς άδεια και πως ήδη κατέθεσε μήνυση κατά παντός
υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας.