Τη σταδιακή κατάργηση των τρόλεϊ, αλλά και την 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο, ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ Κυρανάκης στον ΣΚΑΪ, τα 100 πιο νέα τρόλεϊ θα
παραμείνουν για ένα διάστημα στους μεγάλους δρόμους με ευθείες, όπως η Συγγρού
και η Κηφισίας. «Θα πυκνώσουν τα δρομολόγια και θα γίνονται εντός του δικτύου
καλωδίων», συμπλήρωσε.
Κυρανάκης: Tο κόστος των τρόλεϊ συγκριτικά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι
διπλάσιο ανά χιλιόμετρο
«Αυτό που δεν ξέρει ο κόσμος είναι ότι το κόστος των τρόλεϊ συγκριτικά με τα
ηλεκτρικά λεωφορεία είναι διπλάσιο ανά χιλιόμετρο. Μακροπρόθεσμα η χώρα και ο
ΟΑΣΑ έχει να κερδίσει δημοσιονομικά πάρα πολύ από αυτό», ανέφερε επίσης.
Ο κ. Κυρανάκης πρόσθεσε ότι οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ δεν χρειάζεται να
ανησυχούν γιατί το σύνολό τους θα απασχοληθεί στον ΟΣΥ. «Δεν μιλάμε για
απολύσεις και απομακρύνσεις εργαζομένων» ξεκαθάρισε.
Ξεκινά η 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο
Σε σχέση με τα δρομολόγια του μετρό ο αναπληρωτής υπουργός είπε ότι από το
Σάββατο13 Σεπτεμβρίου ξεκινά η 24ωρη λειτουργία του Μετρό και θα ισχύει για
κάθε Σάββατο». Επίσης, 24ωρη θα είναι η λειτουργία τα Σάββατα για κάποιες
λεωφορειακές γραμμές και τους πιο πολυσύχναστους μήνες και για το τραμ.
«Ευχαριστώ τους υπαλλήλους, οι οποίοι θα έχουν και οικονομική επιβράβευση για
τα νυχτερινά δρομολόγια...Βάζουν πλάτη για να γυρνάνε τα νέα παιδιά στα σπίτια
τους με ασφάλεια», σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών.
Τι είπε για τον ΟΣΕ
Αναφέρθηκε επίσης και στα βήματα για το νέο ΟΣΕ, επισημαίνοντας ότι πρώτο
μέλημα είναι η ασφάλεια. «Δεν θα έχουμε πλέον τυφλά τρένα για να μην
ξαναζήσουμε την τραγωδία των Τεμπών ξανά», επεσήμανε, τονίζοντας ωστόσο ότι
πάντα υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας. «Πίσω από κάθε σύστημα υπάρχει και
ένας άνθρωπος», είπε.
Ανέφερε τέλος ότι εγκαταστάθηκε σύστημα ασφαλούς πέδησης στα τρένα και
ενημέρωσε ότι έρχονται νέες διαβάσεις με μπάρες, ενώ πολλές ισόπεδες θα
μετατραπούν σε ανισόπεδες.