«Κάποιες από τις τηλεοπτικές μου εμφανίσεις δεν είναι οι καλύτερες», ανέφερε το στέλεχος της ΕΛ.Α.Σ. Χάρης Αθανασιάδης όταν ερωτήθηκε για τις δηλώσεις που έχει κάνει το τελευταίο διάστημα αναφορικά με την αύξηση της φορολόγησης της πολυτελούς διαβίωσης και έχουν γίνει viral.
«Η Ομάδα Αλήθειας της ΝΔ, μας παρακολουθεί όπως φαίνεται με κάποιο φακό και
περιμένει το γλωσσικό ολίσθημα που θα της επιτρέψει να κάνει την προπαγάνδα
της με την αναγκαία κοπτοραπτική πάντα», σχολίασε ο κ. Αθανασιάδης στο
Naftemporiki TV.
Η Ομάδα Αλήθειας φταίει. pic.twitter.com/sAVmv0u7jz
— Ομάδα Αλήθειας (@omadaalithias) June 22, 2026
Στην εκπομπή Mega Σαββατοκύριακο το στέλεχος της ΕΛ.Α.Σ Χάρης Αθανασιάδης
ρωτήθηκε για το θέμα της φορολογίας και απάντησε ότι στόχος του κόμματός του
είναι να φορολογηθεί η υπερπολυτελής διαβίωση και μάλιστα σύμφωνα με τους
υπολογισμούς του, από αυτή τη φορολόγηση το κράτος θα κερδίσει 600 εκατομμύρια
ευρώ το χρόνο.
«Ναι, θα φορολογήσουμε την υπερπολυτελή διαβίωση. Υπολογίσαμε μάλιστα, ότι από
την υπερπολυτελή διαβίωση θα αντλήσουμε 600 εκατομμύρια το χρόνο μόνο
φορολογώντας την» ανέφερε αρχικά ο κ. Αθανασιάδης και σε ερώτηση τι σημαίνει
υπερπολυτελής διαβίωση,το στέλεχος της ΕΛ.Α.Σ απάντησε: «Έχετε κότερο και πάτε
διακοπές με το δικό σας κότερο; Αυτό είναι υπερπολυτελής διαβίωση. Έχετε
αυτοκίνητο 3.000 κυβικών; Ξέρουμε πολύ καλά όλοι μας από την καθημερινότητα
ποιος ζει σύμφωνα με τις απαιτήσεις της υγιούς διαβίωσης».
Όσον αφορά τα μερίσματα σημείωσε: «Τα μερίσματα δεν αφορούν τον μισθό τον δικό
σας και τον δικό μας. Η φορολογική κλίμακα δεν είναι το κρίσιμο στοιχείο που
μας ενδιαφέρει. Θα δώσουμε μεγαλύτερες φοροαπαλλαγές στους μισθωτούς και θα
φορολογήσουμε έναντι τα μερίσματα και την ακίνητη περιουσία».
Αυτοί οι ΕΛΑΣίτες φαίνονται αποφασισμένοι, όχι σαν τους άλλους τους ΣΥΡΙΖΑιους που έλεγαν τα ίδια και δεν έκαναν τίποτα. (Μόνο κάτι βόλτες με κότερα) pic.twitter.com/y3s69MzEB5
— Ομάδα Αλήθειας (@omadaalithias) June 20, 2026
Υπενθυμίζεται πως ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Γιώργος
Μπαλατσούκας, είχε πει σε συνέντευξή του ότι η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη
(ΕΛ.Α.Σ.) του Αλέξη Τσίπρα προτείνει την αύξηση της φορολογίας των μερισμάτων
από 5% σε 15%.
«1.500 ΑΦΜ δηλώνουν 900.000 ευρώ και τα εισοδήματα αυτά δεν προέρχονται ούτε
από επιχειρηματική δραστηριότητα ούτε από μισθωτή εργασία αλλά από μερίσματα.
Σήμερα, ο αυτοτελής φορολογικός συντελεστής των μερισμάτων είναι στο 5% και
εμείς λέμε κοστολογημένα ότι θα αυξήσουμε το 5% στο 15%» είχε πει ο κ.
Μπαλατσούκας.
Εντάξει μια μικρή διαφορά της τάξης των 3,6 δισ. είναι μόνο.
— Ομάδα Αλήθειας (@omadaalithias) June 18, 2026
Σαουλίδης: Θα εισπράξουμε 4δισ. από φορολόγηση 1500 ΑΦΜ.
Μπαλατσούκας: Υπερβολές. 465 εκατομμύρια θα εισπράξουμε. pic.twitter.com/SgkjtILCFB
